Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du ramser bare opp i alt som er positivt med deg, har du ingen negative sider også?

Så klart jeg har negative sider også. Jeg er sta og hissig om det virkelig er noe som irriterer meg eller ved urettferdighet. Vill aldri tilgi utroskap. Blir smågrinette når jeg er sulten. Kanskje jeg er litt for jålette noen ganger.

Humoren min kan være barsk og nordnorsk, og kanskje ubbegripelig for noen.

Arbeids narkoman, ellsker jobben min og kan finne på å snakke mye om den.

Elsker å lære om nye ting, ser discovery og lignende, for så å terrorisere omverdnene med hva jeg har lært.

Kan ha et litt for stort libido noen ganger.

Liker ikke å trene, annet en dans.

Er ekstremt kilen.

Kan være veldig følsom, og lar andre få vite hva jeg føler.

B-menneske diluks.

Har en rettskriving som en blind ku, selv om det ikke er noe feil med resten av hjernen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke. hvis det kun er det der som er dine negative sider, så aner jeg ikke. kanskje du rett og slett har elendig smak når det gjelder menn.

Skrevet

Ok, så er du pen og perfekt og alt det der, men er du GAL? Altså, jeg mener, sånn bittelitt crazy, som får alle til å le og gutta til å bli fascinert?

Kanskje du er for ordinær. Kanskje du bør stikke deg litt mer ut, sette deg krav, være litt sprø. Put yourself out there.

Spørs hva du mener med å være litt gal.

Ler og skøyer mye. Elsker å være litt ertende og flørtette.

Gjør narr av at jeg er verdens mest distre person til tider. Og kommer med utsagn som kan få de fleste til å gape. Om det er noen jeg finner kemien med og føler jeg kan være helt meg selv med, så greier jeg å fasinere de fleste.

Skrevet

Du selger den seksuelle biten av deg selv. Med andre ord så er det kun de som vil ha fitta di som får napp hos deg. De seriøse kaster du over bord allerede før de har fått sagt hei.

Selger den seksuelle delen av meg fordi sex er viktig for meg, men innenfor ett forhold. Kan vente med sex til jeg er sikekr på at vi er sammen, eller jeg kan ha det tidligere også. Ingenting er bedre en nærhet til kjæresen sin.

Har aldri ONS så de guttene som bare er ute etter sex er de som jeg avviser.

Skrevet (endret)

Sikkert hyggelig alt det her, men jeg synes nesten du høres litt kjedelig ut...?

Er det noe råskap i deg?

Nå snakker jeg kun ut fra personlige preferanser altså.

Viser råskapen min ofte verbalt. Og sexuelt.

Er ekstremt sta og kverulerer nåe jeg vet jeg har rett. Ikke prøv å pill meg på nesen.

Endret av Jenna
Skrevet

Jeg er en jente som bestandig har uflaks når det gjelder gutter. Og skjønner ikke hvorfor.

Burde vell fortelle litt om meg selv. Jeg er blond og får ofte høre jeg er pen. Blondt hår, store pupper, uten å være bimbo. Sminker meg til vanlig, men er ikke redd for å gå uten sminke heller. Ute på byen er det mange gutter som ser på meg, men uten å ta kontakt. Selv om jeg er åpen og blid.

Ellers så er jeg intelligent, har en jobb som sykepleier. Har hørt det er alle gutters våte drøm.

Jeg er ikke av den type jente som liker å spille et spill når jeg er sammen med noen. Jeg går ikke rundt å er sur og gir gutten trøbbel fordi han ikke kan lese tankene mine og se hva som er galt. Jeg er heller ærlig å sier ifra om det er noe som plager meg. Blir heller ikke fort irritert når jeg er i ett forhold. Jeg trives både ute på byen og på hytta. Elsker å være på havet, og kan være med å fiske på ett vann om gutten liker det. Synes det er viktig å ha egne venner selv om man er sammen. Gamle hobbyer skal ikke kuttes ut, jeg forlanger ikke at gutten skal sitte hjemme med meg å kose hver kveld. Det er greit at han går ut med kamerater så lenge han kommer hjem til meg. Om så det er etter en fuktig etterpåfest.

Jeg har humor, litt rå siden jeg er nordnorsk. Liker å diskutere de fleste ting, utenom fotball. Men om gutten vil se fotball så er det greit. Synes det er viktig å være både venner og kjærester. Og man må kunne både gi og ta.

En annen ting jeg har fått bekreftet mer enn en gang er at jeg er fantastisk i senga. Sier heller ikke ofte nei. Det vil si omtrent aldri nei. Tar også initiativet.

Sist men ikke minst må jeg si at jeg er ikke av typen som bare går etter de kjekke uoppnåelige guttene. Liker de normale søte. De må ha noe som tenner meg, men det er også alt.

Så hva gjør jeg feil? Har ikke lyst å bli en greinette bitch for å holde på gutta. Eller gjøre meg mindre attraktiv for at gutta skal tørre å komme å snakke med meg. Jepp det var ett tips jeg har fått for å få meg kjæreste. Så noen andre som har noen råd til meg?

Hmm, med unntak av dialekta di høres du jo :tommelopp: ut :ler: Men, kanskje du ikke vurderer deg selv på lik måte som andre vurderer deg?

Du kan jo også ta kontakt om du ser noen interessante på byen da, det er lov for jenter det :jepp:

Skrevet

dialekten er jo det som høres best ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hva som er problemet:

Får du ikke oppmerksomhet overhodet(flere har jo tydeligvis git deg seksuell tilbakemelding, og iom at du ikke ligger med folk umiddelbart må du jo ha truffet endel menn over tid)?

Er problemer at de ikke vil være kjærester? Blir du "alltid" dumpet - hva er greia?

Eneste minuset jeg kan se(som egentlig ikke er noe big deal) er at du kanskje snakker mye om jobb? Ifølge deg selv?

Men det gjør jo mange, så jeg ser ikke helt at det skal være et problem.

Skrevet

Det kunne faktisk vært jeg som startet denne tråden for det er skremmende likt min egen situasjon! Bortsett fra at jeg elsker å trene og er definitivt et A-menneske.

Du bor ikke tilfeldigvis i tromsø, så kan vi dra ut på byen og sjekke opp gutter/menn sammen? :)

Skrevet

Det kunne faktisk vært jeg som startet denne tråden for det er skremmende likt min egen situasjon! Bortsett fra at jeg elsker å trene og er definitivt et A-menneske.

Du bor ikke tilfeldigvis i tromsø, så kan vi dra ut på byen og sjekke opp gutter/menn sammen? :)

Jepp er Tromsøværing

Skrevet

Haha. Så artig, flere tromsøjenter i "samme bås". Har fulgt med denne tråden, da jeg kjenner meg litt igjen i TS innlegg. Lurer noen ganger på om jeg rett og slett er for selvstendig og for lite needy ... :gjeiper:

Skrevet

Det er innstillingen din, holdningen som gjør dette. Ikke, tenk at du sliter med å få deg type.. Tenk heller at han kommer når tiden er inne og du er klar for det. Chill out - da kommer de løpende.

Skrevet (endret)

Det er innstillingen din, holdningen som gjør dette. Ikke, tenk at du sliter med å få deg type.. Eller, rettelse, at du gjør noe galt som tilsier at du ikke har/får det. Tenk heller at han kommer når tiden er inne og du er klar for det. Chill out - da kommer de løpende.

Endret av I-AM-Nicole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...