Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som bestandig har uflaks når det gjelder gutter. Og skjønner ikke hvorfor.

Burde vell fortelle litt om meg selv. Jeg er blond og får ofte høre jeg er pen. Blondt hår, store pupper, uten å være bimbo. Sminker meg til vanlig, men er ikke redd for å gå uten sminke heller. Ute på byen er det mange gutter som ser på meg, men uten å ta kontakt. Selv om jeg er åpen og blid.

Ellers så er jeg intelligent, har en jobb som sykepleier. Har hørt det er alle gutters våte drøm.

Jeg er ikke av den type jente som liker å spille et spill når jeg er sammen med noen. Jeg går ikke rundt å er sur og gir gutten trøbbel fordi han ikke kan lese tankene mine og se hva som er galt. Jeg er heller ærlig å sier ifra om det er noe som plager meg. Blir heller ikke fort irritert når jeg er i ett forhold. Jeg trives både ute på byen og på hytta. Elsker å være på havet, og kan være med å fiske på ett vann om gutten liker det. Synes det er viktig å ha egne venner selv om man er sammen. Gamle hobbyer skal ikke kuttes ut, jeg forlanger ikke at gutten skal sitte hjemme med meg å kose hver kveld. Det er greit at han går ut med kamerater så lenge han kommer hjem til meg. Om så det er etter en fuktig etterpåfest.

Jeg har humor, litt rå siden jeg er nordnorsk. Liker å diskutere de fleste ting, utenom fotball. Men om gutten vil se fotball så er det greit. Synes det er viktig å være både venner og kjærester. Og man må kunne både gi og ta.

En annen ting jeg har fått bekreftet mer enn en gang er at jeg er fantastisk i senga. Sier heller ikke ofte nei. Det vil si omtrent aldri nei. Tar også initiativet.

Sist men ikke minst må jeg si at jeg er ikke av typen som bare går etter de kjekke uoppnåelige guttene. Liker de normale søte. De må ha noe som tenner meg, men det er også alt.

Så hva gjør jeg feil? Har ikke lyst å bli en greinette bitch for å holde på gutta. Eller gjøre meg mindre attraktiv for at gutta skal tørre å komme å snakke med meg. Jepp det var ett tips jeg har fått for å få meg kjæreste. Så noen andre som har noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:

Nei eg vet virkelig ikke. Etter det du beskriver deg som virker du som ei jente de fleste ville hatt...

AnonymBruker
Skrevet

Det du gjør feil er at du tenker noe er galt bare fordi du ikke har kjæreste.

Synes du virker som ei flott og oppegående jente jeg. Hvorfor er ikke det bra nok?

• Liker 6
Skrevet

Du høres ut som en hyggelig pike. En ting som er viktig for meg er at hun i tillegg til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil også setter noen grenser. Ikke det at jeg gjør så utrolig mye dumt, men ved å sette slike grenser eller krav om du vil, gjør at det blir en bedre dynamikk. Jeg må verte opp henne også og tenker ikke at alt er greit, eller at jeg får tillatelse/tillgivelse.

Du beskriver det mange vil se på som en perfekt kjæreste, men det skal ikke være for enkelt heller. Det kan lett bli skeiv fordeling i et slikt forhold, hvor han får gjøre "hva han vil" og du godtar det, fordi du vil være en kul kjæreste.

Ikke spill et spill med han, men prøv å holde "villmannen" litt i tøylene.

Det er ikke nødvendigvis deg det er noe galt med, tenk at det er de som går glipp av noe, ikke du :)

Gjest Bandit
Skrevet

Hvor er det problemene oppstår? Er problemet at du ikke klarer å holde på dem, eller er det rett og slett at de ikke tar kontakt?

Av og til er det så enkelt som at man er uheldig. Når det gjelder dating handler det om å være på rett sted til rett tid, og det å klare å pleie denne interessen. Jeg har f.eks. flere ganger opplevd å finne ei dame jeg tror er rett for meg, og vi har hatt noen kjempefine dates sammen, før hun plutselig forsvinner og det viser seg at hun har datet flere samtidig.

Mye av det samme gjelder i forhold. Det må pleies, og man kan ikke ta hverandre for gitt.

Du beskriver drømmedama, men lar du henne synes? Gir du av deg selv? Lar du verden få vite hvem du er? Slik at de ser mer enn utseendet ditt?

Det er aldri noe enkelt svar på slike spørsmål. Men av og til er det så enkelt at man rett og slett møter feil folk.

• Liker 2
Skrevet

Du høres ut som en hyggelig pike. En ting som er viktig for meg er at hun i tillegg til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil også setter noen grenser. Ikke det at jeg gjør så utrolig mye dumt, men ved å sette slike grenser eller krav om du vil, gjør at det blir en bedre dynamikk. Jeg må verte opp henne også og tenker ikke at alt er greit, eller at jeg får tillatelse/tillgivelse.

Du beskriver det mange vil se på som en perfekt kjæreste, men det skal ikke være for enkelt heller. Det kan lett bli skeiv fordeling i et slikt forhold, hvor han får gjøre "hva han vil" og du godtar det, fordi du vil være en kul kjæreste.

Ikke spill et spill med han, men prøv å holde "villmannen" litt i tøylene.

Det er ikke nødvendigvis deg det er noe galt med, tenk at det er de som går glipp av noe, ikke du :)

Tro meg jeg er ingen nikkedukke, jeg sier ifra om det er ting jeg ikke liker. Jeg er villig til å gjøre ting han vill, så lenge vi også kan gjøre ting jeg også vill.

Har bare ikke lyst å bli bitchy for å holde på en mann. Det virker på meg som jentene som stadig holder helvete i forhold er også de som holder på guttene. Når ting går galt med den jeg dater, ser det alltid som de finner jenter som ender opp med å såre dem. Så kommer de tilbake til meg, men jeg vil ikke være noens andre valg.

Problemet mitt er ofte at de søte guttene ikke tar kontakt med meg. De som prøver seg er ofte playere, gutter som er mindre pene, ikke normale midt på treet gutter. Hvor er alle stabile normale gutter.

Skrevet

Skal vi se:

- Pen

- Blondt hår

- Store pupper

- Ikke bimbo

- Åpen og blid

- Intelligent

- God i senga

- Liker ikke å spille spill

- Forstår viktigheten av å ha et liv utenom et forhold

- Rå nordnorsk humor (og sannsynligvis nordlandsdialekt?)

Hvor trekker jeg kølapp?

:)

Skrevet

Mange menn i dag er desverre redd for å vise en kvinne at de er interessert og mange reiser heller ut i krig enn å ta kontakt med en ukjent kvinne. Trist, men sant.

Om problemet ditt er at "normale" gutter ikke tar kontakt, så anbefaler jeg derfor at du begynner å ta kontakt med de og tar initiativ selv. Vi lever ikke lenger på 1800-tallet, så dette er helt normalt i dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar du kontakt selv da, med de mennene du interesserer deg for? Hvis du "bruker tiden" på menn som kontakter deg, men som du vet ikke er de du vil ha, blir de interessante mennene stående utenfor. Nå er det noen år siden sist jeg har vært singel, men jeg har best erfaring fra de gangene jeg har tatt kontakt selv, eller tatt litt tydelig initiativ til mer kontakt - for da velger jeg selv utfra det jeg setter pris på, i stedet for å gamble på at drømmemannen tilfeldigvis legger merke til meg...

Ut fra hvordan du beskriver deg selv, høres du ut som kona til en kamerat av eksen min, og hun er ei skikkelig flott og kul dame (med en super ektemann). Hvis du har selvtillit og er snill mot folk rundt deg, samtidig som du har integritet, kan jeg ikke se at du mangler noe som helst...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis du "bruker tiden" på menn som kontakter deg, men som du vet ikke er de du vil ha, blir de interessante mennene stående utenfor.

Bra poeng.

Det er som regel alltid de aggressive frekke jævlene som tar kontakt.

Og de er som regel ingenting å samle på.

På den annen side er selvfølgelig de fleste "stabile normale gutter" allerede opptatt.

Endret av Steinar40
  • Liker 2
Skrevet

Skal vi se:

- Pen

- Blondt hår

- Store pupper

- Ikke bimbo

- Åpen og blid

- Intelligent

- God i senga

Hvor trekker jeg kølapp?

Bare å stille deg bak meg.

Skrevet

Skal vi se:

- Pen

- Blondt hår

- Store pupper

- Ikke bimbo

- Åpen og blid

- Intelligent

- God i senga

Hvor trekker jeg kølapp?

Bare å stille deg bak meg.

Skrevet

Av det jeg leser så er problemet at gutta ikke tar kontakt med deg? Om det er problemet så er det lett å løse. Neste gang du ser en kjekkas, om det er på bussen, i butikk køen eller ute på byen så sier du bare hei.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er som meg;

At du rett og slett skremmer de vekk med ditt utseende/personlighet fordi de tror ikke at de har sjangs på deg. Jeg fikk dette faktisk også bekreftet flere ganger av gutter etterhvert som vi kom i snakk tilfeldig ellers.

Gjør som PelleP sier, ta kontakt selv :)

Skrevet

At du rett og slett skremmer de vekk med ditt utseende/personlighet fordi de tror ikke at de har sjangs på deg.

Dette er et merkelig paradoks og jeg hadde en tråd om det for litt tilbake, med delte meninger om saken.

Når man er ekstremt pen, så antar folk mye forskjellig om deg kun på grunn av utseendet ditt. En mann vil anta at du er "way out of his league" eller definitivt opptatt og avviser seg selv på dine vegner alt før han har snakket med deg.

Dette har jeg fått bekreftet fra mange av mine venninner og jeg har også hørt jenter på byen fortelle meg at de er så glad jeg tok kontakt ettersom menn sjeldent kommer bort og viser genuin interesse. Selvsagt får de ekle blikk eller kommentarer når klokken har passert to på natten og mennene har drukket seg til mot, men det er selvsagt ikke verdt noe.

En venninne av meg er et typisk eksempel. Nydelig vakker og veldig populær. Hun er student og deltar på veldig mye av sosiale aktiviteter og møter mange, mange gutter. Det har gått rykter om at hun er lesbisk ettersom ingen noensinne har sett henne sammen med en gutt og hun ikke har hatt kjæreste de siste 5 årene. Selv vet jeg sannheten og hun har fortalt meg at det som ofte skjer er at gutter hun møter aldri prøver seg og hun har inntrykk av de kun ønsker henne som venn eller er redde for å prøve seg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så hva gjør jeg feil? Har ikke lyst å bli en greinette bitch for å holde på gutta. Eller gjøre meg mindre attraktiv for at gutta skal tørre å komme å snakke med meg. Jepp det var ett tips jeg har fått for å få meg kjæreste. Så noen andre som har noen råd til meg?

Det kan være flere grunner til hvorfor det ikke går :P, vanskelig å vite hva som gjør det over nett. Dog, den letteste løsningen er at du går bort å sier hei til mannen først. Gi disse mennene en hjelpende hånd og vis til dem at du ikke er uoppnåelig :)

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

En venninne av meg er et typisk eksempel. Nydelig vakker og veldig populær. Hun er student og deltar på veldig mye av sosiale aktiviteter og møter mange, mange gutter. Det har gått rykter om at hun er lesbisk ettersom ingen noensinne har sett henne sammen med en gutt og hun ikke har hatt kjæreste de siste 5 årene. Selv vet jeg sannheten og hun har fortalt meg at det som ofte skjer er at gutter hun møter aldri prøver seg og hun har inntrykk av de kun ønsker henne som venn eller er redde for å prøve seg.

Dersom ingen menn tar kontakt med hun, så tror jeg det er noe annet. Det er nok av menn som ikke bryr seg om å bli avist, de burde i teorien ikke ha noe problem med å spørre hun ut.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Dersom ingen menn tar kontakt med hun, så tror jeg det er noe annet. Det er nok av menn som ikke bryr seg om å bli avist, de burde i teorien ikke ha noe problem med å spørre hun ut.

Jeg sier ikke at ingen tar kontakt med henne, men det er definitivt mange som ikke gjør det og er redd henne. En kamerat av meg som ikke kjenner henne så godt sa at han blir litt satt ut når han er i nærheten av henne, bare for å illustrere. Det skal sies at hun også har ganske høy sosial status, så hun kan nok virke litt uoppnåelig for en gjennomsnittlig mann selv om hun er utrolig søt og hyggelig med alle.

Jeg ser bare ironien i at mange tror hun er opptatt eller uoppnåelig og at hun dermed får mindre reell oppmerksomhet enn en som kanskje er mindre pen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser bare ironien i at mange tror hun er opptatt eller uoppnåelig og at hun dermed får mindre reell oppmerksomhet enn en som kanskje er mindre pen.

Hehe :), jeg har aldri sett dette i "praksis", men lest det flere ganger på kg. Det første jeg tenker er egentlig kroppspråk. Hun kan være åpen og motagelig for andre folk, eller hun kan holde seg til sin gruppe. Er det siste nevnte så kan det også være en forklaring. Men, hehe jeg vet jo at det ikke er så lett å gå bort til en dame som er super hot xD

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ramser bare opp i alt som er positivt med deg, har du ingen negative sider også?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...