Gå til innhold

Menn, hva tenner dere skikkelig av?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
:popcorn:
  • Liker 1
Skrevet

Kommer dårlig med tips da:D he he

Skrevet

Skulle faktisk ønske jeg hadde selvtillit nok til å strippe for en mann:)

• Liker 1
Gjest Høymann
Skrevet

Haha

Da starter jeg å drite meg ut...

- Søt og Snill

- Smiler og glad

- Jordnær

- Har mer intellekt enn Paradise Hotel folka

- Litt på kanten talk og kle seg litt kinky :rodmer:

- Stram kropp

- Fine former

Det jeg kom på nå i farta

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Selvsikkerhet.

Røff sex.

Forføring.

Eksperimentering.

• Liker 2
Skrevet

Liker dere menn og bli forført, eller liker dere best og forføre?:)

Skrevet

Haha

Da starter jeg å drite meg ut...

- Søt og Snill

- Smiler og glad

- Jordnær

- Har mer intellekt enn Paradise Hotel folka

- Litt på kanten talk og kle seg litt kinky :rodmer:

- Stram kropp

- Fine former

Det jeg kom på nå i farta

Signerer denne.

AnonymBruker
Skrevet

Mer tips takk! :popcorn:

Skrevet

Siden ingen andre svarer kan jeg nevne a few of min kjæres favorite things.

- "No underwear". Altså at jeg har på klær, bare ikke undertøy. ;) litt risky med kjole, men så lenge man holder beina samlet går det bra.

- At jeg forteller han, ikke nødvendigvis med ord, men gjerne gjennom det jeg gjør, at jeg har lyst på han.

- Lite klær

- Ingen klær

Han er ikke så vanskelig egentlig.. Liker generelt nakenhet. ;)

Skrevet (endret)

Edit: Dobbelpost

Endret av ini
Gjest Eurodice
Skrevet

Vil ha tips!!!

Hva mener du egentlig? Hva som avtenner en mann, eller hva han tenner ?

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Liker dere menn og bli forført, eller liker dere best og forføre?:)

For min del, liker jeg i hovedsak å forføre, men samtidig elsker jeg å bli forført. Optimalt er det 35/65.

Gjest pellepirat
Skrevet

at dama viser at hun er kåt. at hun er selvsikker på seg og kroppen sin. Damer som skal skjule kroppen er avtennende. Hvis man er havnet i seng sammen (om man er sammen el tilfeldig, spiller ingen rolle) så har man allerede registrert rimelig bra hvordan partneren ser ut og det spiller INGEN rolle om det er noen kg for mye. Det veier man glatt opp med ved å vise trygghet på seg selv, vise seg frem! Det skal jeg love virker bra på alle menn! :)

Skrevet

hum. dette er egentlig et veldig stort og alsidig tema, siden jeg eeeegentlig ikke har noen mal. det viktigste er at jenta er seg selv, men ok;

- jeg tenner på selvsikkerhet. en kvinne som ikke lar seg pille på nesen, som markerer hvem hun er og setter grenser.

- det feminine. vis meg formene dine, men ikke overdriv. klassiske feminint kledde jenter med den lille frekke vrien får oppmerksomheten min MYE raskere enn jenter som må vise alt de eier og har av hud. og ja, jeg tenner på at du pynter deg for meg. og ja, jeg tenner på dine stay ups og korsetter når du har dem på for å la meg pakke ut.

- krev meg. la det ikke være noen tvil om at det er meg du vil ha i et rom av 1000 mennesker. du trenger ikke være på meg hele tiden, snakk med absolutt alle om du vil - men gjør det klart at det er meg du går hjem med.

- vær intelligent. jeg tenner mer på kvinner med hjerne enn kvinner med tusenvis av kattebilder.

- krev kroppen min, søk meg. berøringer, nærkontakt og små oppmerksomheter i form av kyss på halsen. hvisk meg små ord når du passerer meg.

- når vi er nakne, ta kontroll. bruk kroppen min til din nytelse. ikke bare gjør "ting" for meg, krev at jeg og gjør det. la meg vite at det er bra.

- noen ganger vil jeg elskes mykt, andre ganger passer det godt at du elsker meg hardt. jeg er ikke porselen, ikke vær redd for å ta i meg.

- små skitne sms'er, mms'er og lignende før vi treffes. fyr meg opp. la meg vite at du fyrer deg selv opp.

- vær spontan!

- la meg slippe å se deg røyke eller snuse.

- la meg få nyte kroppen din. aksepter at jeg liker deg for den du er, og at jeg ikke ønsker å forandre på noe av deg. sier jeg at jeg liker kroppen din, så er det faktisk sant. ellers hadde jeg jo sannsynligvis ikke vært der hos deg.

• Liker 12
Skrevet

Å bli forført! Når hun tydelig og selvsikkert forteller, og viser, at hun vil ha meg, nå!

Da er jeg ikke vond å be.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker damer som:

- Oppfører seg høflig og dannet

- Som kler seg fint og på en måte som fremhever hennes fine former

- Jeg liker en jente som er vet hva hun vil

- Jeg synes langt tykt hår er pent

- Synes det er sexy med jenter som ikke bruker undertøy under kjolene sine

- Jeg synes damer som forfører kan være veldig tennende

- En dame som tørr å si akkurat hva hun har lyst til når det kommer til sexualitet

- Jeg liker damer som har få sperrer.

- Jeg liker smilende damer, men synes også de damene som ser strenge ut kan være veldig sexy

- Noen ganger så kan en "bitchete" dame være hot

Endret av Bjørn82
  • Liker 1
Skrevet

Teasing slik at jeg kan straffe henne litt for å være så slem ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...