Gå til innhold

Hva skal du i morgen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen kommer min kjære hjem, endelig! :) Mamma får babyfri, jeg kan sove leeeenge, gleder meg :sjenert:

Hva skal DU imorgen? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

im gonna fuck my man, all weekend! :fnise:

Skrevet

Drikke meg drita.

Skrevet

Først skal jeg stå opp tidlig og kjøre på jobb, og tilbringe dagen i skogen sammen med de herlige barna i barnehagen min :) Så skal jeg hjem, kle på meg cowboy-kostyme og dra for å hjelpe til å en dansegalla for funksjonshemmede. Og være litt irritert fordi noen glemte å fortelle meg at vi måtte kle oss ut som cowboyer før i kveld :gjeiper:

Gjest badeand1
Skrevet

Gå en tur hvis det er fint vær. Så dusje, sitte litt på pcen, lese, se tv og tv-serier på nett og så sove. =) (ikke akkurat i den rekkefølgen, men)

Skrevet

sove lenge, shoppe, trene og drikke vin..

AnonymBruker
Skrevet

På byen å finne meg et kvinnfolk for natten. Kåt som faen! :sengekos:

Skrevet

Om det ikke blir regn skal jeg gå på glødende kull som seminar på folkehøgskolen.

AnonymBruker
Skrevet

På skolen og prøve å få gjort noe..

Skrevet

I morgen skal jeg gjøre ingentig...hurra!

Ettersom hvordan formen min er så blir vel den mest spennende aktiviteten å rydde i krydderskapet eller vaske kjøleskapet for å få dagen til å gå :sukk:

Skrevet

Danse til sangene fra ungdomstida mi på "We love the 90s" i Telenor Arena! :hoppendeglad:

• Liker 1
Gjest finurlig
Skrevet

Shopping, trening og litt vin på kvelden i godt lag :)

Skrevet

Vaske hus, gå tur med venninna mi, spise en bedre middag med forloveden min, se en film på kino, og KANSKJE ta en aldri så liten tur på bar etter det. ;)

Gjest Daenerys
Skrevet

Vel, i dag skal jeg løpe sentrumsløpet! Imorra skal jeg lese til eksamen :ler:

Skrevet

I morgon skal eg stå opp tidlig og skrive oppgåver heile dagen. Må óg prøve å få gått meg ein tur i løpet av ei lang arbeidsøkt.

Skrevet

I morgen skal jeg på kurs i treningslære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...