Gå til innhold

"Alle har en unik og fin kropp"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bullshit sier jeg bare. Noen kropper er helt disgusting synes jeg, som feks når fettet henger ut å dingler å dongler. andre er fine og faste og stramme.

Alle kropper kan ikke være så fantastiske, og alle kan ikke være så jææææææævlig stolt av kroppen sin om den er helt forferdelig.. for tykk forrrrr tynn, fettet henger å slenger og løper med deg and ja u name it.

Alle som sier at alle kropper er fine er ekte løgnere . kyss meg i ræva.

Det er som å si at alle er vakre på sin måte..kanskje innvendig men ikke estetisk. Løgnere.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kyss meg i ræva.

Skulle gjerne kyssa deg i ræva, om det ikke var for at den var for stygg.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

tror nok folk flest mener det finnes en kropp alle liker.

For ingen har lik smak osv, så da vil jo alle finne en kropp de synes er fin. selv om du ikke digger en kropp så kan det hende jeg synes den er perfekt, smak og behag ;)

• Liker 6
Skrevet

Som den over meg sa: Smak og behag.

Noen foretrekker kosemager og kulemage, noen foretrekker sixpack, noen foretrekker hengslete kropper.

Sånn er det, og godt er det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bullshit sier jeg bare. Noen kropper er helt disgusting synes jeg, som feks når fettet henger ut å dingler å dongler. andre er fine og faste og stramme.

Alle kropper kan ikke være så fantastiske, og alle kan ikke være så jææææææævlig stolt av kroppen sin om den er helt forferdelig.. for tykk forrrrr tynn, fettet henger å slenger og løper med deg and ja u name it.

Det er som å si at alle er vakre på sin måte..kanskje innvendig men ikke estetisk. Løgnere.

Har du ikke evne til å forstå at det finnes andre meninger enn din trangsynte? Garantert en (og helt sikkert fler også) som syns du er disgusting ;)

• Liker 3
Skrevet

Du vet at om du hadde levd i en annen tid, så hadde du kanskje syntes at de kroppene du æsjer deg over i dag, hadde vært de som var fine. Skjønnhet er ikke nødvendigvis objektivt. Det finnes faktisk også de som syns også "ikke-perfekte kropper" er vakre. Noen syns til og med at gamle mennesker er vakre, selv om de ikke lenger er stramme og glatte i huden. Tenke seg til :o

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Estetikk er mer enn skjønnhet, men du er vel for opptatt med å skrive nedlatende innlegg om andres kropp på diskusjonsforum til å lese og forstå hva estetikk er for noe.

• Liker 6
Skrevet

Kom på en ting til, TS: Om du er en voksen dame som har båret noen barn i magen din, født disse barna gjennom skjeden din, ammet disse barna med brystene dine, trøstet disse barna på fanget ditt og med kinnet ditt, strøket barna med hendene dine, holdt rundt dem med armene dine, en kropp som bærer deg hver eneste dag, på jobb, i fritid og i hvile, som tar deg med på turer og som lar deg gjøre ting og kanskje til og med du har en kropp som gir deg selv og partneren din nytelse - ja da kan det hende du klarer å være stolt over kroppen din. Om du så har fått strekkmerker, hengepupper, hengerumpe og hengearmer, rynker og stygge knær - kanskje du klarer å elske kroppen din likevel fordi du ser at alt dette er et resultat av år med daglig bruk og fungering.

Hvorfor skal man tenke at levd liv er stygt?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kom på en ting til, TS: Om du er en voksen dame som har båret noen barn i magen din, født disse barna gjennom skjeden din, ammet disse barna med brystene dine, trøstet disse barna på fanget ditt og med kinnet ditt, strøket barna med hendene dine, holdt rundt dem med armene dine, en kropp som bærer deg hver eneste dag, på jobb, i fritid og i hvile, som tar deg med på turer og som lar deg gjøre ting og kanskje til og med du har en kropp som gir deg selv og partneren din nytelse - ja da kan det hende du klarer å være stolt over kroppen din. Om du så har fått strekkmerker, hengepupper, hengerumpe og hengearmer, rynker og stygge knær - kanskje du klarer å elske kroppen din likevel fordi du ser at alt dette er et resultat av år med daglig bruk og fungering.

Hvorfor skal man tenke at levd liv er stygt?

Jeg syns det høres mer ut som TS sikter til andre som er overvektige..

Skrevet

Jeg syns det høres mer ut som TS sikter til andre som er overvektige..

Mye mulig. For meg høres det ut som om TS er opptatt av de som er (sitat:) for tykk forrrrr tynn, fettet henger å slenger og løper med deg and ja u name it.. Jeg leser at TS mener alle kropper som ikke er unge, stramme, definerte og slanke, altså kropper som ikke passer med skjønnhetsidealet vi har i dag.

TS: kos deg med den fine kroppen din, men jeg håper du bygger kjærlighet til deg selv på litt annet og, hvis ikke blir det skralle saker med selvfølelse om noen år ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...