AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg har i det siste hatt vondt når jeg har tatt på meg deodorant under venstre arm, og når har jeg blitt hoven og har vondt under høyre arm. Regner med at det er hovne lymfekjertler/lymfeknuter. Er det andre som har hatt det slik? Hva kan det komme av?
FruLuna Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Det kan være tilstoppede kjertler eller inngrodde hår. Ikke så uvanlig hvis du barberer deg under armenene. Men hvis du synes det kjenes ut som lymfekjertler, bør du ta deg en tur til legen og få det undersøkt!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Ja, det er tydelig en hoven kul i armhulen. Siden jeg har hatt samme smerte i den andre armen går jeg ut i fra at det ikke er inngrodde hår, siden jeg aldri har hatt det før og det ville vært litt for tilfeldig om det kom begge steder samtidig. Æsj, må jeg til lege altså? Da jeg googlet det virket det ikke som om det var noe man trengte å gå til lege med med en gang..
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 SÅ lenge det gjør vondt, er det bra. For det betyr at kroppen jobber med saken og kan bekjempe det selv. Om det ikke gjør vondt, ville jeg blitt redd ...
Binta Ba Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Vær obs på at det var slik det startet for meg, og mange, med hidrosadenitt..google it. Sier ikke at dette er noe garantert, men vær obs, om det skulle komme flere, eller tilbakevendene:)
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Oj, jeg har faktisk noen små utslett under armene også, men trodde bare det var en allergisk reaksjon på deodoranten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå