AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 ikke bli skremt da folkens.. ikke besøk hjemme, ute eller noe.. men ja jeg søker selskap. har ingen å gå ut med imorgen...
kulu-kulu Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Hvem er du? Hvor bor du? Hvilket kjønn? Gammel eller ung? Hva vil du gjøre? 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Her er litt info 22 år gammel Bor i Oslo Spiller ingen rolle, bare være med noen le prate.... Har ingen venner her i Oslo.. Mine gode veninner flyttet alle tre. Hun ene utafor Oslo, hun andre studerer i utlandet, og den siste er på en lang lang ferie i Afrika. føler meg som en taper at jeg poster noe sånt på kg... men det skader ikke å prøve
OhSerendipity Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 (endret) Ja, for alle vil jo åpne døra for en fullstendig fremmed som skjuler seg bak AB :/ Endret 26. april 2012 av OhSerendipity 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Ja, for alle vil jo åpne døra for en fullstendig fremmed som skjuler seg bak AB :/ jeg mener ikke besøk.. de kan møte meg midt i Oslo city eller noe, eller så kan jeg vinke til folka i en matbutikk, jeg er ikke farlig. Men jeg skjønner, burde gå å skamme meg nå.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Post med nick i Personlige Meldinger-forumet. Der finner du blant annet Oslotreff og det er mange brukere her som bor i Osloområdet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå