AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Beklager denne litt ekle beskrivelsen, men må bare få forklart meg riktig her.. For ca 3-4 mnd siden dukket det opp noe som ser ut som "små druer" i selve rumpehullet.. Virket på en måte som om at noen av "skrumpene" i rumpehullet bare hadde blitt blåst opp.. Det gjorde ikkenoe vondt, så tenkte ikke mer over det.. Nå, har det dukket opp mange flere sånne.. Det gjør ikke vondt.. De blør ikke.. For, beskrivelsen av hemoroider er jo at de gjør vondt og at det er friskt blod på papiret.... Jeg er gravid i 6 mnd, leser at hemoroider er veldig vanlig ved graviditet... Har kjøpt Alcos anal på apoteket, håper det kan hjelpe? Men, tror dere egentlig dette er hemoroider??? - Usikker
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Det høres veldig ut som hemoroider på beskrivelsen av de hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Okei.. Kanskje jeg bare er heldig da, i og med at de ikke gjør vondt.. Håper Alcos Anal dreper de, og at de aldri kommer tilbake.. De er stygge og ekle.. Æsj..
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Noen som har erfaring med Alcos Anal forresten? Ble dere kvitt faenskapen?
Kruttugla Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Jeg brukte det de to-tre siste mnd av svangerskapet, hemoroiden ble noe mindre, men etter fødselen var den like stor igjen, kanskje litt større. Jeg har den enda, et halvt år etter fødsel. Den er kanskje noe mindre. Jeg har ikke brukt behandling på den etter fødselen da.
Gjest Quake Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Du blir aldri kvitt hemeroider uten operasjon. Men de kan krympe...
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Jeg fikk flere hemoroider i svangerskapet, prøvde Alcos-Anal som ikke hadde noen virkning. Scheriproct virket litt, men det kom tilbake med en gang. Det kommer pga det store presset/tyngden fra fosteret. Nå er det mange år siden jeg fødte. Hemoroidene er borte, men hudfoldene er igjen. De kan kun fjernes ved hjelpe av kirurgi. Man får også mye lettere hemoroider tilbake når man første har fått det første gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå