Gå til innhold

Snus kan bli forbudt

Fremhevede innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Hørte at EU ville forby besentlige ingredienser i snus, noe som kan føre til slutten for så og si all svensk snus. Synes dette høres rimelig fucka ut egentlig, ikke bare fordi jeg snuser selv, men også fordi det er vesentlig mindre skadelig enn røyk.

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil, har EU prøvd å få igjennom dette forslaget før, uten hell.

Vi får vel bare se hvordan det går denne ganga.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Jeg synes alle former for tobakk burde være ulovlig - det burde ikke vært lov å forgifte seg selv så kraftig! Nikotin er et sterkt avhengighetsskapende rusmiddel, og er kreftfremkallende sammen med de andre ingrediensene i snus og tobakk.

Men det er umulig i praksis å innføre et slikt forbud, av mange årsaker, og derfor er ikke dette en "hjertesak" for min del.

Endret av Kevlarsjäl
  • Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Tobakk burde ikke bli et ulovlig rusmiddel. Personer over atten år er store nok til å kunne bestemme over hva de gjør med sin egen kropp. Synes ingenting om at noen skal få bestemme over hva jeg har lov til å putte i meg eller ikke.

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker hverken røyk eller snus og for min del så kan det godt bli forbudt. Vet om tre som døde av kreft mest sansynlig av røyking og de hadde det forferdelig.

Men det kan ikke forbys over natten. Spør du meg så er dette rett og slett tåpelig da det for meg er bedre at folk snuser enn røyker. Snus plager meg rett og slett ikke, det gjør passiv røyking.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg bruker ikke snus så for meg gjør det ingenting om det blir forbudt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet iallefall at om snus blir ulovlig, så kommer jeg til å røyke igjen. Og det tror jeg det er veldig mange andre som kommer til å gjøre også.

• Liker 1
Skrevet

Hvis de skal gjøre noe ulovlig, kunne de ihvertfall fjernet røyk først. Det er enda mer skadelig enn snus, både for en selv og dem rundt. For min del gjør det egentlig ingenting at de gjør det ulovlig, for jeg prøver å slutte med snus :sjenert: Ser ikke pent ut, i tillegg tærer det på tennene! Ikke tiltrekkende altså :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...