AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 De siste dagene har utfloden vært veldig hvit og "kremete". For maks en halvtime siden, skulle jeg gå i dusjen. Jeg hadde hvitt undertøy på meg og jeg så at det hadde kommet maks 2-3 dråper (ikke det en gang) ROSA utflod. Ikke sterk rosa, ikke brun rosa eller rødrosa. Men lyse rosa! Hva i alle dager er dette for noe?? Mensen kan det ikke være, med tanke på at jeg skal få det om ca(!) 4 dager... :/
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Ts her... Sjekket nettopp trusen enda en gang. Og det er såvidt at man ser at det er rosa.. Om det ikke hadde vært hvitt undertøy, så hadde man nok ikke sett det...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Det kalles spotting og betyr at mensen snart kommer. Eller det kan være en liten blodåre som har sprukket og en dråpe blod har rent nedover. Ikke farlig med andre ord.
Lulilelu Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Det er helt normalt. Mye rart som kan skje der nede. Litt blod i utfloden er ikke noe å bekymre seg over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå