Gå til innhold

Gjennomsiktig bluse

Fremhevede innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Har en gjennomsiktig, hvis bluse jeg tenkte å bruke til noe en dag.

F.eks. ha den nedi dongeribuksa.

Men den er litt gjennomsiktig!

Kan jeg bruke hvit singlet under eller vil det bare se dumt ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anna.S
Skrevet

Er den hvit er det bare fint med hvit singlet under. Ellers synes jeg det er veldig fint med en kort tubetopp/tubebh under gjennomsiktige bluser.

Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Nei, singlet under veldig gjennomsiktige bluser synes jeg nesten er et must. Jeg har noen topper, skjorter og bluser som er gjennomsiktige, og jeg går nesten aldri med disse uten noe under. Jeg synes iallefall ikke det ser dumt ut :) Jeg stapper ikke singleten nedi buksa da, jeg er heller nøye med at lengden på singleten passer med toppen. Men det er nok en smakssak, og det kommer sikkert an på antrekket ellers også.

Edit: Tror jeg misforstod. Blusen kan du selvsagt ha nedi buksa. haha

Endret av Søgni
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for svar :)

Da kan jeg gjøre det. Har bare sett en del med gjennomsiktige bluser og tenkte det var sånn man egentlig skulle bruke den.

Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Jeg tror det kommer an på både hva man er komfortabel med selv, og når/hvor man bruker slike klær. Det er litt forskjell på hva som passer seg som hverdagsantrekk på jobb/skole og et antrekk på byen også. Men det er nok altså litt avhengig av personlig stil, hva man er komfortabel med og hvor man jobber.

Endret av Søgni
Skrevet

Dette er jo helt eget valg. Jeg bruker alltid med hvit topp under, evt tubetopp. Men jeg føler meg mer komfortabel med hvit topp :)

Gjest happy_me
Skrevet

jeg har også en hvit gjennomsiktig skjorte, og bruker singlet under. Men jeg er glad i farger da, så jeg bruker en knæsjfarget singlet under somregel :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan godt kun ha BH under :)

Gjest scorpius
Skrevet (endret)

Jeg vet at det er in med tubetopper (eller eller bh uten støtte som jeg kaller det), men synes selv det er harry hvis blusen er såpass gjennomsiktig. Ville heller brukt en hvit singlet.

Endret av scorpius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...