Gå til innhold

Er dette et fint navn?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ut som en erketypisk nordlending med det navnet, det er sikkert!

Hehe, nordlending var det fyrste eg og tenkte ;)

Eg er ikkje så glad i dobbeltnamn, synest ikkje Kent-Remi er så fint, nei. Remi åleine går an.

AnonymBruker
Skrevet

Noen liker det, andre ikke, helt greit, men jeg blir bokstavelig talt kvalm av enkelte folks holdninger. Det er voksne mennesker som svarer her ikke sant?

Det er vel nettopp slike holdninger som skaper mobbing.

Et navn bestemmer ikke om du skal bli kriminell eller ikke...bortsett fra i Andeby.

• Liker 1
Skrevet

Noen liker det, andre ikke, helt greit, men jeg blir bokstavelig talt kvalm av enkelte folks holdninger. Det er voksne mennesker som svarer her ikke sant?

Det er vel nettopp slike holdninger som skaper mobbing.

Et navn bestemmer ikke om du skal bli kriminell eller ikke...bortsett fra i Andeby.

Einig med deg. Mange fordomsfulle folk her.

Skrevet

Navnet skjemmer ingen. Ikke dette i alle fall.

Heller ikke Mads-Vidar, Ole-Otto eller f.eks. Stein-Torkel.

AnonymBruker
Skrevet
:fnise: fælt navn. Tenker desverre mye likt som andre her. Får assosiasjoner til småkriminell nordlending..
Gjest huffda
Skrevet

:skratte:

FOR et forferdelig navn! Jeg dævver og ler så jeg griner... Jeeez... stakkars barn! Og jeg er heller ikke fan av pop navnene der ute, men ALT annet enn dette... eller forresten ronny-johnny er vel like ille...

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg også får assosiasjoner til nord-norge med dette navnet, ei lita bygd med flere som har fått kreative navn. Ken-Tommy, Arnt-Johannes, Stein-Viggo, Bjørn-Johan, osv. Jeg synes navnet er helt forferdelig, men andre får for all del synes det er pent.

Det er ikke mitt valg, hva andre velger å kalle sine barn er helt opp til dem, jeg ville ikke ha dømt en gutt for hva han heter, men nå bare skriver jeg det som faller meg inn når jeg hører navnet uten å knytte det til noen.

Skrevet

Jeg vet faktisk om en som heter det. Han er nordlending født på 70-tallet. Jeg er ikke begeistret for navnet, verken hver for seg eller sammen.

Skrevet

En venner seg til de fleste navn etter en stund.

Jeg sliter med en som heter Kai Jack enda etter 20 år, så Kent Remi er helt greit etter min mening.

Skrevet

Mega Harry! Forbinder det med arendal og piercing i brynet... :fnise:

Gjest Spinell
Skrevet

Det finnes en del litteratur om navnegiving og foreldrenes sosiale status, og det beste jeg kan si om dette navnet er vel at foreldrene neppe forsøker å snobbe seg oppover i navnevalget.

Det havner i klasse med Tom Roger, Kai Ronny og Roy Kenneth.

Skrevet

Det finnes en del litteratur om navnegiving og foreldrenes sosiale status, og det beste jeg kan si om dette navnet er vel at foreldrene neppe forsøker å snobbe seg oppover i navnevalget.

Det havner i klasse med Tom Roger, Kai Ronny og Roy Kenneth.

Roger tror jeg er det absolutt siste jeg ville ha kalt sønnen min, både aleine og i kombo med andre navn...Den engelske uttalen (i engelsk-språklige land)er noe bedre. Blir for "hardt" på norsk. Samme med Georg...blir litt vel "Milorg" for meg...;)

Skrevet

Dette er faktisk et ganske vanlig navn i bygda jeg vokste opp. Dessverre et særs belastet navn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner et foreldrepar som vurderer å kalle den kommende sønnen sin for Kent-Remi.

Jeg har aldri sett denne sammensetningen av disse to navnene før. Dette er da et litt uvanlig navn,er det ikke?

Et skikkelig Karmøy-navn!

AnonymBruker
Skrevet

Kent-Remi er det styggeste navnet som tenkes kan! Et utrolig harry navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...