Gå til innhold

Er dette et fint navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner et foreldrepar som vurderer å kalle den kommende sønnen sin for Kent-Remi.

Jeg har aldri sett denne sammensetningen av disse to navnene før. Dette er da et litt uvanlig navn,er det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det likte jeg ikke.

Er jo nesten forutbestemt hvordan ungen skal bli..

• Liker 1
Skrevet

Er ikke fan av å kalle navn for harry og slikt, men i dette tilfellet er navnet nettopp det; harry.

Liker hverken navnene for seg selv, eller sammen.

Skrevet

:nei:

Skrev jeg noe galt? Er navnet galt? Det var da et uvanlig navn riktignok...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var et helt ok navn. Mye finere enn Lukas-Leander og Liam-Chrisander og Noah-Palisander.

• Liker 1
Skrevet

Det er litt usikkert om de skal ha bindestrek på navnet. i så tilfelle blir det jo seende slik ut: Kent Remi.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil, og jeg humrer litt når jeg hører sånne sammensetninger fordi de gjerne oppfattes som harry. Så nei, jeg synes ikke navnet er fint, men jeg synes ikke det er fælt heller. Foretrekker Kent-Remi (men helst skulle jeg sett navnene hver for seg) over div. navn som er populære for øyeblikket.

Kjenner for øvrig mange flotte mennesker med slike "småharry" navnesammensetninger, som verken har endt opp som harry folk eller fengselsfugler.

AnonymBruker
Skrevet

får assosiasjoner om rimi

Skrevet

Høres ut som en fengselsfugl in the making.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns ikke navnene passer sammen.Da ville jeg bare brukt Kent i alle fall :)

Eller så er jo heller Kent Andre et mere passende navn:)

• Liker 1
Skrevet

Han kan få e-timer og tilsynsfører i dåpsgave....:filer:

• Liker 1
Skrevet

Kent og Remi er helt ok hver for seg, men sammen....nei, syns ikke det klinger særlig bra.

• Liker 2
Skrevet

Han kan få e-timer og tilsynsfører i dåpsgave....:filer:

Uffda. Er navnet virkelig så fælt?

AnonymBruker
Skrevet

Og når han er eldre har han møkkete arbeidsklær, går mekken på vgs og kjører en fæl moped :fnise:

Nei, liker slettes ikke slike type navn.. Da ser jeg bare for meg folk som beskrivelsen over ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er et fint navn. Kjenner en gutt som heter Remi, og han er veldig søt og veldig fornuftig, og helt super på gitar og piano - både klassisk og pop!

Kent - da tenker jeg på popgruppen Kent.

Men Kent Remi er et fint navn, og om han skal bli kriminell så er det foreldre, arv og miljø som spiller inn.

• Liker 1
Skrevet

Han høres ut som en erketypisk nordlending med det navnet, det er sikkert!

• Liker 1
Skrevet

blir i samme bane som Harry-Bjarne. Hver for seg er de ok,men ikke navn jeg ville valgt for mine.

Skrevet

Nei, det synes jeg var et alt for jålete navn for en gutt :bond: Mangler bare at han heter Ferner-Ferdinand til etternavn nå...

Skrevet

Må innrømme at når jeg først leste det ble jeg litt skeptisk, men Kent Remi er virkelig ikke det verste du kan kalle en unge. Jeg tror at det kanskje tar litt tid for folk og bli vant med navnet i og med at det er ganske uvanlig, men stygt er det ikke :) Tror at hvis de går for det så kommer det til å bli bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...