AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg opplevde noe rart for mange år siden, og jeg har alltid lurt på hva det kunne være, så kanskje noen her inne vet det? Jeg lå å sov, og midt på natten våknet jeg og lå på venstre side. Jeg kjente denne trangen til å snu meg, det kjennes ut som jeg har ligget veldig lenge på venstre side. Men i det jeg ruller over på ryggen eksploderer hele kroppen i smerte! Jeg har vært i mange ulykker og brekt av meg både det ene og det andre, fått skulder og knær ut av ledd etc. Men dette var desidert det vondeste jeg har opplevd! Jeg måtte rulle tilbake på venstre side for å ikke brøle i smerte midt på svarte natta og vekke hele huset. Prøvde så å snu meg sakte, sakte over på ryggen, men etter kanskje 10 minutter med prøving hadde jeg svetta ut lakene, og jeg gav opp og rulla tilbake på venstre side. Det hele endte nå med at jeg sovnet igjen, på venstre siden, og når jeg våkna var jeg helt fin igjen. Noen som har en ide om hva det kunne vært? Blir så nysgjerrig:P
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Har hatt skytende smerter i ryggen plutselig ut av det blå før. Somregel er det en nærve som er i klem. I mellom ryggvirvelene. Det er VELDIG vondt. Lurt å få en MR undersøkelse for å være på den sikre siden. Få en henvisning fra din lege. Håper det ordner seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå