Kindlooks Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Har siden jeg fikk mensen for 6 år siden hatt regelmessig mensen som jeg vanligvis fikk nøyaktig etter en mnd, men den kunne også komme 1-2 dager før eller etter den skulle. I det siste året har jeg fått mensen 1-2 uker senere enn det jeg pleier hver gang. Burde jeg være bekymret?
Kindlooks Skrevet 26. april 2012 Forfatter #2 Skrevet 26. april 2012 Ingen som vet? Skal til legen i morgen angående mange andre plager, kansje det har sammenheng. Vet ikke om jeg skal nevne det eller ikke ?
Minya Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Nevn det. Det tar ikke lange tiden å forklare hvordan du opplever mensen og legen din kan kanskje finne ut av det på null tid.
eplebanan Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Det er alltid lurt å få sjekket uregelmessigheter. Vanligvis så er alt i orden. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, men for to år siden ble den plutselig uregelmessig. Det gikk 7 mnd. uten mens i det hele tatt. Så jeg fikk en henvisning fra min lege til gynekolog. Hun sa at alt var i orden, ingen cyster eller andre ting. Jeg fikk en resept på et hormonbasert medikament for å få systemet på plass igjen. Det fungerte for meg. Men det kan være mange årsaker til uregelmessig mens. Kontakt en gynekolog Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå