Rosebud Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg lager mye cupcakes. Mange er bare røre før de stekes og da synes jeg ikke en iskremskje er lett å fordele med. På en del bakeprogrammer har jeg sett de bruker en slags trakt med en ventil i bunnen som de kan åpne og lukle med en knapp/håndtak, og bare føre den bortover formene og åpne over selve formen og dermed unngå mye drypp og søl. Noen som aner hva det heter/hva jeg mener? Og evt hvor jeg kan få ta i det? Da hadde jeg blitt glad!
BlackBerry Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Aner ikke hva det er, men høres jammen smart ut 1
Blue India Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg tror du tenker på en Sausdispenser som er veldig vanlig å bruke i profesjonelle kjøkken. 1
Frk Midnattsol Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Hvilken isskje er det du bruker da? Denne typen er jo egentlig helt genial, for den slipper jo røren kjempeenkelt.... Du finner de på Ebay i hopetall Iskremskje
Rosebud Skrevet 26. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2012 (endret) Jeg tror du tenker på en Sausdispenser som er veldig vanlig å bruke i profesjonelle kjøkken. Jaa! Tusen takk skal du ha! En sånn vil jeg få tak i Noen som vet hvor man kan kjøpe en sånn? Frk. Midnattsol: Det er en sånn jeg bruker. Funker utmerket til litt tykke rører og deiger, men de som er veldig flytende blir bare søl med en slik Endret 26. april 2012 av Rosebud
MaiTai Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Jaa! Tusen takk skal du ha! En sånn vil jeg få tak i Noen som vet hvor man kan kjøpe en sånn? http://www.butikken.no/CBC.aspx?q=c:100547
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå