AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde VELDIG mye sex i helgen. og denne uken så har jeg bare lekket store mengder med sæd,, hele tiden. Er det noe gale da, eller er dette normalt? Har ikke vært sånn før. Og sæden er mye tynnere enn vanlig. Mvh jente 20
jolie Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Det renner ikke sperm ut av deg fire dager etter samleie. Tenker nok det er utflod. Du får lese deg litt opp på det og sjekke om den utfloden du har er et symptom på noe annet. Ellers får du bare legge et innlegg i trusa og vente til det går over. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde VELDIG mye sex i helgen. og denne uken så har jeg bare lekket store mengder med sæd,, hele tiden. Er det noe gale da, eller er dette normalt? Har ikke vært sånn før. Og sæden er mye tynnere enn vanlig. Mvh jente 20 Sæden er tykkest i begynnelsen, og blir gradvis tynnere. Så dette er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 ikke den syke mengden som kommer her. må faktisk bruke tampong. og det renner mye mer enn når jeg har mensen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå