AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg har altså Herpes. og kan sikkert aldri ha sex igjen resten av mitt liv.. er allerede 2-3 år siden sisst. hele sexlivet mitt DØDE da jeg fikk beskjeden. Bare tanken på og måtte fortelle det til en eventuell partner er nok til at jeg dør på meg selv også. Det er jo uansett turn off og skremmer bort de aller fleste vil jeg tro.. Føler at legen like greit kunne si jeg har hiv eller aids.. man er jo stuck med det til man dør også. Har utbrudd ganske ofte.. engang i mnd/annhver mnd. er det noen som har funnet løsninger som roer ned utbruddene? Har du fortalt din partner det? eller fått høre av noen at de har herpes og snudd i døra? I wanna diieee
Gjest kanlittomalt Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 (endret) Lykke til! Endret 22. august 2012 av kanlittomalt
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg har hatt herpesutbrudd en gang. Fikk resept av legen på Zovirax, og de hjalp. Bruk kondom når du har sex.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Det finnes medisiner på blå resept man kan ta som forebyggende daglig, eller idet man merker at et utbrudd er på gang. Vet ikke hvor effektivt det er, men har hørt det funker bra.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Du får ikke medisiner på blå resept for hepes, jeg får i hvertfall ikke det. Jeg får noe som heter valtrex, og de er super effektive, men nå er ikke jeg så plaget med utbrudd heller. Prøv det
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 jeg var eller er veldig plaget av det med hyppige utbrudd.. fikk 6mnd kur på blåresept av gyn og har ikke hatt et ordentlig utbrudd på leenge!! :D jeg døde også inni meg når jeg fikk beskjeden, føler meg super møkkete og veldig lite delikat.. men ta en prat med legen el gyn
julegrana Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har altså Herpes. og kan sikkert aldri ha sex igjen resten av mitt liv.. er allerede 2-3 år siden sisst. hele sexlivet mitt DØDE da jeg fikk beskjeden. Bare tanken på og måtte fortelle det til en eventuell partner er nok til at jeg dør på meg selv også. Det er jo uansett turn off og skremmer bort de aller fleste vil jeg tro.. Føler at legen like greit kunne si jeg har hiv eller aids.. man er jo stuck med det til man dør også. Har utbrudd ganske ofte.. engang i mnd/annhver mnd. er det noen som har funnet løsninger som roer ned utbruddene? Har du fortalt din partner det? eller fått høre av noen at de har herpes og snudd i døra? I wanna diieee Jeg fikk høre at en jeg flørtet med hadde herpes. Snudde omtrent i døra ja, ble ikke noe mer flørting. Dumme var at denne personen gikk i klassen min på vgs så det ble et taust skoleår oss imellom. MEN skulle min nåværende partner tilfeldigvis ha herpes som ligger latent uten at han har hatt utbrudd før nå så ville det ikke brydd meg noe særlig. Ville bare passet på når han evt har utbrudd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå