Gå til innhold

Beste app'ertil iPad?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på nettbank på iPad'en min, ingen problem det. Jeg bruker nesten bare iPad, bruker kun pc'en når jeg skriver skoleoppgave. Det er noen ytterst få ting du ikke kan gjøre pga flash, ellers funker til det meste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på nettbank på iPad'en min, ingen problem det. Jeg bruker nesten bare iPad, bruker kun pc'en når jeg skriver skoleoppgave. Det er noen ytterst få ting du ikke kan gjøre pga flash, ellers funker til det meste :)

Det avhenger vel av at banken din har en egen app? Jeg har aldri greid å komme meg inn på nettbanken min gjennom nettleseren, og det må man om man har en bank som ikke har egen app.

Skrevet

padawan: Katachi Magazine er kun til iPad. Anbefales, det er veldig bra. Få tier'n min. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Spotify nå endelig tilgjengelig for iPad. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Det avhenger vel av at banken din har en egen app? Jeg har aldri greid å komme meg inn på nettbanken min gjennom nettleseren, og det må man om man har en bank som ikke har egen app.

Nei, jeg bruker safari og kommer innpå nettbanken min der uten problemer. Vet ikke om banken min har egen app eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

- Morris

- Robot Unicorn Attack

- Glide Hockey

- Soundrop

- 4 in a row

Skrevet

- Morris

- Robot Unicorn Attack

- Glide Hockey

- Soundrop

- 4 in a row

Ah, kom borti anonym knappen >_<

Gjest Solsmil
Skrevet

Angry birds, find my water, wordfeud, tvguiden, myfitnesspal

Skrevet

Nei, jeg bruker safari og kommer innpå nettbanken min der uten problemer. Vet ikke om banken min har egen app eller ikke.

Da er du fåreløpig den eneste jeg har hørt om, hvor det funker. Jeg, og de jeg har snakka med, får ikke den biten hvor man skriver inn engangspassord, til å fungere.

Skrevet

Da er du fåreløpig den eneste jeg har hørt om, hvor det funker. Jeg, og de jeg har snakka med, får ikke den biten hvor man skriver inn engangspassord, til å fungere.

Rart. Har aldri tenkt over at det skulle vært et problem.

Takk for alle forslag foresten, masse bra! :)

Skrevet

Rart. Har aldri tenkt over at det skulle vært et problem.

Hvilken bank bruker du? Jeg ser at feks dnb har egen nettbank for nettbrett og mobiler, og da vil det selvfølgelug fungere, mens askim sparebank, som jeg bruker, bare har tradisjonell nettbank (heldigvis har de egen app).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...