AryaUnderfoot Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #21 Skrevet 2. mai 2012 Jeg går på nettbank på iPad'en min, ingen problem det. Jeg bruker nesten bare iPad, bruker kun pc'en når jeg skriver skoleoppgave. Det er noen ytterst få ting du ikke kan gjøre pga flash, ellers funker til det meste
Yme Skrevet 2. mai 2012 #22 Skrevet 2. mai 2012 Jeg går på nettbank på iPad'en min, ingen problem det. Jeg bruker nesten bare iPad, bruker kun pc'en når jeg skriver skoleoppgave. Det er noen ytterst få ting du ikke kan gjøre pga flash, ellers funker til det meste Det avhenger vel av at banken din har en egen app? Jeg har aldri greid å komme meg inn på nettbanken min gjennom nettleseren, og det må man om man har en bank som ikke har egen app.
Karmosin Skrevet 2. mai 2012 #23 Skrevet 2. mai 2012 padawan: Katachi Magazine er kun til iPad. Anbefales, det er veldig bra. Få tier'n min. :gjeiper:
AryaUnderfoot Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #25 Skrevet 2. mai 2012 Det avhenger vel av at banken din har en egen app? Jeg har aldri greid å komme meg inn på nettbanken min gjennom nettleseren, og det må man om man har en bank som ikke har egen app. Nei, jeg bruker safari og kommer innpå nettbanken min der uten problemer. Vet ikke om banken min har egen app eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #26 Skrevet 2. mai 2012 - Morris - Robot Unicorn Attack - Glide Hockey - Soundrop - 4 in a row
Blod Skrevet 2. mai 2012 #27 Skrevet 2. mai 2012 - Morris - Robot Unicorn Attack - Glide Hockey - Soundrop - 4 in a row Ah, kom borti anonym knappen >_<
Gjest Solsmil Skrevet 2. mai 2012 #28 Skrevet 2. mai 2012 Angry birds, find my water, wordfeud, tvguiden, myfitnesspal
Yme Skrevet 2. mai 2012 #29 Skrevet 2. mai 2012 Nei, jeg bruker safari og kommer innpå nettbanken min der uten problemer. Vet ikke om banken min har egen app eller ikke. Da er du fåreløpig den eneste jeg har hørt om, hvor det funker. Jeg, og de jeg har snakka med, får ikke den biten hvor man skriver inn engangspassord, til å fungere.
AryaUnderfoot Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #30 Skrevet 3. mai 2012 Da er du fåreløpig den eneste jeg har hørt om, hvor det funker. Jeg, og de jeg har snakka med, får ikke den biten hvor man skriver inn engangspassord, til å fungere. Rart. Har aldri tenkt over at det skulle vært et problem. Takk for alle forslag foresten, masse bra!
Yme Skrevet 3. mai 2012 #31 Skrevet 3. mai 2012 Rart. Har aldri tenkt over at det skulle vært et problem. Hvilken bank bruker du? Jeg ser at feks dnb har egen nettbank for nettbrett og mobiler, og da vil det selvfølgelug fungere, mens askim sparebank, som jeg bruker, bare har tradisjonell nettbank (heldigvis har de egen app).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå