Gå til innhold

En spesiell hushjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet dette innlegget i forrige uke, men siden jeg ikke hadde lest reglene til forumet godt nok ble det slettet rimelig raskt. Beklager det.

Men jeg prøver igjen;

Jeg liker å kle meg opp som såkalt 'Sissy'. I det siste har jeg lekt med tanken om å tilby mine tjenester som hushjelp (er nokså huslig av meg) gratis til kvinner eller par. Forutsetningene er at jeg skal være oppkledd som Sissy og at kvinnen må være hjemme (gjerne sammen med mannen evt. andre venner/venninner). Kvinnen i huset skal bestemme hva jeg skal gjøre, hvor lenge jeg skal holde på, når jeg kan få pause osv. Hun kan gjerne komme med nedsettende og spydige kommentarer om mitt antrekk, sminke osv.

Det er ikke meningen at det skal være noen for form for sex involvert - kun husarbeid, mens jeg er oppkledd og sminket.

Sannsynligvis høres dette merkelig ut for de aller fleste, men er det noen kvinner/par som tror at dette kunne vært aktuelt for dem? Ønsker å få noen reaksjoner/synspunkter på min litt sære ide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan fant du ut at dette var en greie?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poster du dette under seksualitet når det ikke skal være noe seksuelt over det?

Skrevet

Det er jo seksuelt selv om det ikke skal innebære sex, da... Er jo en fetisje!

Jeg kan ikke helt forstå at det er no sexy over å gjøre husarbeid mens man får slengt dritt etter seg, men. Finner det ikke sexy å gjøre husarbeid i det hele tatt =P

• Liker 1
Skrevet

Hei! Hvor i landet bor du? Du kan svare på PM om du er skvetten av deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke vært aktuelt her nei.. blir flau bare av å lese tråden

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg bor ca 6 mil nord for Oslo (på Hadeland).

Det er ikke selve husarbeidet jeg finner sexy, men det å være en underdanig 'tjener' for kvinnen i huset tenner meg - da oppkledd som Sissy.

Bandit: jeg skal ta bilde i ettermiddag og laste opp ...

Gjest CatinkaTranse
Skrevet

Her er bilde av meg oppkledd som 'sissy' .....

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Ahhhh... så det var SÅNN Sissy du mente. :)

Jeg trodde du bare skulle kle deg som en litt mindre mandig mann, og lurte på hvordan du skulle få til det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har sett annonser hvor menn vil gjøre tilsvarende hvis de får gå rundt naken. Men denne var ny :overrasket:

Du får ha lykke til etter din søken. Blir nok ikke aktuelt her - tror både gubben og ungene hadde stusset hadde jeg 'ansatt' en slik hushjelp :Hehe:

• Liker 6
Skrevet

Du er jo gift ser det ut som? Så hvorfor ikke gjøre det for fruen?

• Liker 4
Gjest CatinkaTranse
Skrevet

Du er jo gift ser det ut som? Så hvorfor ikke gjøre det for fruen?

Godt spørsmål, Leonorapapillion. Helt korrekt, jeg er gift. Kona aksepterer fullt ut min fetish, men hun vil ikke ha meg i en slik underdanig rolle. Dessuten tror jeg ikke det ville bli samme opplevelse som å gjøre dette hos noen helt ukjente.

Catinka

• 4 måneder senere...
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for kontaktannonse®.

Spørsmål til modereringen tas i PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

• 1 måned senere...
Gjest CatinkaTranse
Skrevet

Nå har endelig drømmen gått i oppfyllelse. I går møtte jeg opp hos et par i 50-årene som hadde svart på et innlegg jeg hadde et annet sted. Jeg ankom i 'sivil', hilste på fruen (mannen sov middag når jeg kom) - før jeg ble vist inn på badet hvor jeg kunne skifte. Jeg brukte ca. en halvtime på å få på meg klærne, få lagt litt sminke og satt på parykk. Damen var snill å hjalp meg med å stramme snørekorsettet. Deretter gikk vi inn på vaskerommet og jeg fikk forklart mine oppgaver, som innebar støvtørking, støvsuging, gulvvask og skifte av sengetøy. Jeg holdt på i nesten 4 timer, kun avbrutt av en liten kaffepause. Det går ikke så altfor fort når jeg stabler meg rundt i de høyhælte støvlettene og med et stramt korsett rundt livet. Men fruen i huset syntes jeg var flink. De satt forøvrig for det meste i sofaen å så på TV mens jeg var der. Jeg så at mannen i huset kanskje syntes dette var litt i særeste laget, men han sa ikke noe.

Det var fantastisk å endelig få opplevd det som jeg har fantasert om så lenge. Det fristet til gjentakelse, så jeg håper jeg hører fra dem igjen.

Klem Catinka

• Liker 3
Skrevet

Flott at du er så modig at du tør leve ut fetishen din. Skjønner godt at dette er noe som ikke er lett å dele med så mange, du vil nok oppleve veldig mange fordommer. Jeg deler ikke din interesse, men tenker at du bør gjøre det som gjør deg glad ! Vær glad i deg selv og lev livet ! Lykke til videre :) Hilsen en mann .

Anonym poster: 5fce95942785253fdfbbb6eb2f1405a5

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Gjest CatinkaTranse
Skrevet

Takk for hyggelige ord i svarene over. Det var virkelig herlig å få oppleve dette. Men jeg vil gjerne oppleve det igjen. Er det noen som har tips til nettsteder hvor man kan 'annonsere' for en slik hushjelp? Kan jo ikke like godt legge inn en kontaktannonse på en datingside - det er jo ikke det jeg er ute etter.

Innspill mottas med STOR takk.

Klem fra Catinka, som ønsker alle en super helg :danse:

Skrevet

Sååå bra for deg! Og så flink, ikke minst sterk du er som tør å leve ut drømmen din! Kjempe flott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...