AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Stirrer dere på pene damer på gata (eller hvilken som helst annen offentlig plass)? Eller prøver dere å la være å glo for å ikke være "sleske"? Min eks kunne snu seg nesten instinktivt når en flott dame spaserte forbi, min nåværende er veldig opptatt av å være dannet og skikkelig av seg og hadde sikkert ikke snudd seg selv om det var ei dame av Beyonce-kaliber som strutta av gårde. Selv prøver jeg å være diskret når jeg ser en fyr jeg liker utseendet på, blir så pinlig om han skjønner at jeg sikler føler jeg..
Gjest Janus Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Jeg ser henne og er ikke redd for å vise henne at jeg liker det jeg ser. Men jeg "glaner" ikke. Selv prøver jeg å være diskret når jeg ser en fyr jeg liker utseendet på, blir så pinlig om han skjønner at jeg sikler føler jeg... Hvordan er du når du er diskret? Når jeg går ute så får jeg en del blikkontakt på en god dag, men en del ser rett forbi meg. Prøver du å si at de som ser rett forbi meg også kikker på meg, men er litt mer diskret?
Gjest Grønnblomst Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Tror kvinner glor like mye som menn jeg 2
Sweet77 Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Min eks kunne snu seg nesten instinktivt når en flott dame spaserte forbi, min nåværende er veldig opptatt av å være dannet og skikkelig av seg og hadde sikkert ikke snudd seg selv om det var ei dame av Beyonce-kaliber som strutta av gårde. I hvert fall uhøflig når han går sammen med deg. Ellers kommer det vel an på måten han gjør det på? Forskjell på å "sikle" og å snu seg med stil...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Det er en refleks. Man legger ikke merke til det selv. 1
Sweet77 Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Det er en refleks. Man legger ikke merke til det selv. Så lær deg impulskontroll mann. Du greier det i andre sosiale sammenhenger, ikke sant? 2
Gjest Høymann Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Jeg glor ikke. Jeg smiler bare til vedkommende. Snur meg dog aldri.
belle_ Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Nå er jeg kvinne da, men jeg stirrer absolutt om jeg ser en kjekk mann. Prøver å gjøre det ganske diskre, men går ikke alltid. Synes det bare er gøy jeg, spesielt når de stirrer tilbake og smiler.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Så lær deg impulskontroll mann. Du greier det i andre sosiale sammenhenger, ikke sant? Nei, synes tanta mi er dødsheit. Glor henne ned i ethvert familieselskap. Men familien min er vant til det så vi spøker om det og ler sammen.. 1
Gjest Katten. Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Kommer an på settingen. Er jeg singel, så legger jeg ikke skjul på at jeg ser på henne - men da i hovedsak blikkontakt. Nå er det bare et generelt sveipende blikk.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 Jeg er litt opptatt av å være høflig og vil ikke stirre så mye at det blir voldsomt eller awkward, men jeg stirrer kanskje mest når jeg går bak jenter som har trange bukser eller noe som viser mye lår og rumpe, da går jeg bare og nistirrer på det.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Så dere mener dere ikke ser i øynene på de dere ikke synes er pene?
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Stirrer dere på pene damer på gata (eller hvilken som helst annen offentlig plass)? Aldri! Det er å betrakte som - utroskap - drepe selvtilliten til dama - utilbørlig atferd - undertrykking - trakassering Eller prøver dere å la være å glo for å ikke være "sleske"? Ja, blant annet derfor, pluss at kvinner hater at menn ser på dem, objektivisering er usmakelig. Min eks kunne snu seg nesten instinktivt når en flott dame spaserte forbi, min nåværende er veldig opptatt av å være dannet og skikkelig av seg og hadde sikkert ikke snudd seg selv om det var ei dame av Beyonce-kaliber som strutta av gårde. Da er det forståelig at han i dag er en eks. Du har fulgt KG råd numero uno: "Dump ham" skjønner jeg. 2
Azure Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 (endret) Så dere mener dere ikke ser i øynene på de dere ikke synes er pene? Hehe, dette tenkte jeg også er jo ofte jeg får blikkontakt med noen av det motsatte kjønn et sveipende øyeblikk uten at jeg syntes vedkommende er noe å se på blikket farer jo bare rundt av seg selv. Håper ikke alle disse tror at jeg sjekker dem ut, jeg regner ikke med de sjekker meg ut i hvert fall:P eller gjør de? Haha Ups, så nå at spørsmålet var til menn:P Endret 26. april 2012 av Azure
Pene sko... Skrevet 27. april 2012 #17 Skrevet 27. april 2012 (endret) Stirrer dere på pene damer på gata (eller hvilken som helst annen offentlig plass)? Eller prøver dere å la være å glo for å ikke være "sleske"? Jeg kan være skamløs på dette punktet. Jeg kan kikke deg i øynene og gi deg et lurt smil på offentlig plass. Men jeg glor ikke, eller stirrer på puppene dine med oppsperrede øyne og munnen på vidt gap slik som han her: Endret 27. april 2012 av Pene sko...
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. april 2012 #18 Skrevet 27. april 2012 Jeg titter men jeg sitter ikke og glor på dem
Dragonfly84 Skrevet 27. april 2012 #19 Skrevet 27. april 2012 Klart jeg ser (diskret) på pene jenter! Og er jeg med kjæresten min kan jeg si til henne "se på henne, hun var søt" Veldig fint med jentekjæreste så man kan se på fine jenter sammen Man blir jo ikke blind selv om man blir sammen med noen. Men kjæresten min er den jeg ser mest på, for hun er aller finest 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 Jeg glor aldri. Titter og ser på, smiler og forsøker å få øyekontakt. Men begrenser meg til det. Direkte gloing sømmer seg aldri.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå