AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Tenkte å ha pannekaker til middag i morgen Men vil gjerne lage de litt grovere enn med vanlig hvetemel. Kan man bruke fibramel? Evnt noe annet?
-Fisken- Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Du kan også bytte ut litt av hvetemelet med havregryn.
Bernardette Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Du kan drikke Cola Light til, da blir hele måltidet mye sunnere. Det nuller ut kaloriene nemlig. 4
Gjest naturell89 Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 En boks med cottage chees, 2ts med bakepulver, kanel og honning(ta så mye du vil) , 70g smør , 6 egg og havregryn. Husker ikke hvor mye havregryn, men det ser du de smaker mye bedre en vanlig pannekaker
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Takk for svar Jeg er ikke på jakt etter sånne supersunne pannekaker med CC, kesam, sukrin og sånt. Mer det at jeg vil bytte ut mest mulig av hvetemelet Så hvis jeg bruker fibramel, følger jeg en vanlig pannekakeoppskrift, og bare bytter ut hvetemel med fibra? samme mengde fibra som hvetemel?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Bokhvetepannekaker er sunt. Bokhvete, salt, ett egg, vann til passe konsistens.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Jeg har laget med fibramel, men da har jeg hatt i ett ekstra egg. Føler ikke fibramelet "binder" på samme måte som hvetemel. Eller så kan man ha i fiberhusk hvis du har det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå