Evie Skrevet 25. april 2012 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2012 Til dere som ser på mobil: jeg lurer altså på om det er vanlig å ha sløret foran ansiktet på vei opp kirkegulvet?
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 jeg skal ikke ha det, jeg har fossefallslør, som henger rett ned bak bare. Personlig hadde jeg fått angst av og ha noe forran ansiktet mitt
Superlilje Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 skal ikke ha forran ansiktet nei. Jeg har bare et helt enkelt slør som bare er ett lag, så tror det hadde sett rart ut..
Evie Skrevet 25. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2012 Ok, da skjønner jeg :-) hadde egentlig bestemt for å ikke ha slør, men fikk litt lyst på likevel...
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde det ikke foran ansiktet. Fikk også frisøren til å lage frisyren min sånn at jeg kunne veksle mellom å ha det på og ta det av.
Puremercy Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Den dagen jeg gifter meg vil jeg ha det foran ansiktet. Synes det er så søtt når brudgommen tar brudsløret tilbake for å kysse bruden.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Jeg syns det er litt sånn burka-aktig å ha det foran ansiktet jeg da. Hadde et enkelt slør som hang ned bak, som jeg tok av etter vielsen. Også er det jo ganske langt ut i vielsen at man faktisk blir gift og kysser (og dermed løfter sløret), hadde følt meg litt dum om jeg satt der oppe i lange tider, sang salmer og hørte musikkinnslag med noe foran ansiktet.. 2
Rødtoppen86 Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Hadde dobbelt slør, men brukte det ikke foran ansiktet. Syntes bare sløret var så fint med dobbelt lag, så derfor ble det slik
Gjest Doh Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Tror ikke det er vanlig å ha slør foran ansiktet i Norge. Jeg har aldri hørt om noen som har det, og hadde det heller ikke selv
Gjest happy_me Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 om jeg noen gang blir gift, vil jeg ha sløret foran ansiktet men selvfølgelig blir jo det bare opp kirkegulvet, og frem til vielsen er over og brudgommen skal kysse meg etter det skal det henge bak. Synes det er en romantisk tradisjon jeg men når dere sier det.. jeg har ikke sett noen i Norge med sløret foran ansiktet. Bare i amerikanske romantiske komedier. Men.. who cares
mal87 Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 jeg skal ha dobbelt slør men skal ikke ha det foran ansiktet. Det skal vel symbolisere uskyld at man har det foran fjeset, og siden jeg er 7 måneder gravid når vi gifter oss så tror jeg ikke det passer seg :gjeiper: ...men synes selv det ble finest når det henger bak! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå