AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Herlighet. Jeg tror jeg går på veggen. Etter at jeg begynte på p-piller igjen så har jeg blitt så himla kåt.. Irriterende!! Kan nok ha noe med en veldig deilig fuckfriend (som er her ALT for lite..!!!) og at det er vår.. I går hadde jeg to "koseøkter" med meg selv.. Jeg kom 3 ganger hver gang, altså 6 ganger. Så fikk jeg besøk, og vi hadde sex og jeg kom en gang til. I morrest hadde vi sex 3 ganger til, og jeg kom 2 ganger.. Nå sitter jeg og er helt blåst bort av kåthet.. Jeg orker ikke "kose meg", men er bare sliten av å føle meg virril hele tida.. Frustrert.. Tips? (nei, koser meg ikke veldig ofte bortsett fra i går, for jeg vet at "mye vil ha mer", men det går ikke over..)
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 sterilisering? var det jeg gjorde med katta med når hun løp rundt og mjaua døgnet rundt fordi hu vår så horny.... 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Nå sitter jeg og er helt blåst bort av kåthet.. Jeg orker ikke "kose meg", men er bare sliten av å føle meg virril hele tida.. Det er bare menn som kan bli virile. Det betyr mandig; potent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå