Gå til innhold

hjelp meg å reduser cellulittene fram til sommeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

etter fødselen for 8 mnd siden, har jeg fått merkbart mer cellulitter på rompe og lår. Jeg trener litt styrke og spinning, ca 2-3 ganger i uka,men syns ikke dette hjelper så veldig.

hva må til-.... styrke, kondisjon, mat??

noen kremer å anbefale?

er det håp om å bli "fin" til sommeren??

ps: jeg er klar for å kjøre et strengt program :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg hjalp det å ikke drikket annet enn vann, spise lite karbohydrater, men masse i form av frukt og grønnsaker, masse proteiner fra kjøtt og fisk, og trene et helt ok program. MYE beinøvelser da, utfall og sånn :)

Mistet 80% av de cellullittene jeg hadde, selv om det ikke var så mye, men greit å minske det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjalp det å ikke drikket annet enn vann, spise lite karbohydrater, men masse i form av frukt og grønnsaker, masse proteiner fra kjøtt og fisk, og trene et helt ok program. MYE beinøvelser da, utfall og sånn :)

Mistet 80% av de cellullittene jeg hadde, selv om det ikke var så mye, men greit å minske det.

oy så bra! hvor ofte trente du styrke da? er det sånn at man ikke "kan" spise kjøttdeig og spagetti en dag, kun fisk og grønnsaker? drakk du ikke melk eller juce heller?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oy så bra! hvor ofte trente du styrke da? er det sånn at man ikke "kan" spise kjøttdeig og spagetti en dag, kun fisk og grønnsaker? drakk du ikke melk eller juce heller?

ts

Melk tåler jeg ikke, juice og brus liker jeg ikke, så jeg drikker bare vann hver dag :)

Neida, jeg spiser også av og til kjøttdeig og spaghetti, men slike måltider maks et par ganger i uka. Jeg liker uansett ikke poteter, ris, sauser, spaghetti og sånn, for min del elsker jeg grønnsaker, egg, fisk, kjøtt, kylling osv.

Trente vel ca hver dag, men det er fordi jeg er GLAD i trening. Anbefaler deg 3-4 ganger i uka :) Kondis og styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjalp det å ikke drikket annet enn vann, spise lite karbohydrater, men masse i form av frukt og grønnsaker, masse proteiner fra kjøtt og fisk, og trene et helt ok program. MYE beinøvelser da, utfall og sånn :)

Mistet 80% av de cellullittene jeg hadde, selv om det ikke var så mye, men greit å minske det.

:tommel:

Hva tror du hjalp mest, treningen eller kostholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommel:

Hva tror du hjalp mest, treningen eller kostholdet?

HELT ærlig, jeg er helt overbevist at det var kostholdet mest, men trening hjalp jo litt til!

Hvorfor jeg tror det? Fordi, nå var jeg bortreist en uke og blitt matet med VELDIG karbohydratrik mat. Feks mye poteter til middag, pasta, ris, osv, alt hvitt og ikke grovt, og bare etter noen dager kunne jeg se hvor mye vann som ble samlet i kroppen, hvor dvask huden ble, og hvor mye tydeligere cellullittene ble.

Etter noen dager hjemme uten dette kostholdet så var kroppen finere igjen :)

Men klart, jeg har trent veldig mye, og jeg anbefaler alle gode styrkeøvelser.

Noe som hjalp meg for glatt og fin rumpe, og fine bein, var Jillian Michaels Killer Buns and Thighs. Jeg bedriver ikke reklame eller noe, men det var en RÅBRA vide for ben, rumpe, og kroppen litt ellers. Fikk flott effekt. Videoen har 3 muligheter, litt lett nybegynner, selv om den er hard, viderekommen, og nivå 3 som er STEINHARDT. Jeg trener nivå 3 4 ganger i uka samt litt annet styrketrening for resten av kroppen. Men for meg er det liksom underkropp jeg har måtte legge vekt på. Overkropp med midje, mage, skuldre, armer, rygg osv har jeg naturlig veldig sterk fra tidligere trening. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg håpte det var kostholdet som gjorde mest :) Det er enklest for meg å endre akkurat nå, jeg kan ikke trene noe særlig for tiden. Men skjønner jo at trening må til og. Jeg skal hvertfall prøve å endre kostholdet mitt mot sommeren, hadde vært fint med bare en liten forminskning av cellulittene og. Skal sjekke ut Killer buns and thighs, takk for tips :)

Endret av Vodka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT ærlig, jeg er helt overbevist at det var kostholdet mest, men trening hjalp jo litt til!

Hvorfor jeg tror det? Fordi, nå var jeg bortreist en uke og blitt matet med VELDIG karbohydratrik mat. Feks mye poteter til middag, pasta, ris, osv, alt hvitt og ikke grovt, og bare etter noen dager kunne jeg se hvor mye vann som ble samlet i kroppen, hvor dvask huden ble, og hvor mye tydeligere cellullittene ble.

Etter noen dager hjemme uten dette kostholdet så var kroppen finere igjen :)

Men klart, jeg har trent veldig mye, og jeg anbefaler alle gode styrkeøvelser.

Noe som hjalp meg for glatt og fin rumpe, og fine bein, var Jillian Michaels Killer Buns and Thighs. Jeg bedriver ikke reklame eller noe, men det var en RÅBRA vide for ben, rumpe, og kroppen litt ellers. Fikk flott effekt. Videoen har 3 muligheter, litt lett nybegynner, selv om den er hard, viderekommen, og nivå 3 som er STEINHARDT. Jeg trener nivå 3 4 ganger i uka samt litt annet styrketrening for resten av kroppen. Men for meg er det liksom underkropp jeg har måtte legge vekt på. Overkropp med midje, mage, skuldre, armer, rygg osv har jeg naturlig veldig sterk fra tidligere trening. :)

takk for tips :) hvor kjøper du denne videoen? og må du ha vektstang hjemme?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, må ikke ha vektstang, du kommer ganske langt med feks to fyllte vannflasker med sand eller vann. Og du trenger matte ( jeg bruker handkle ) og en kjøkkenstol til øvelsene ellers :)

Jeg kjøpte videoen på Play.com, Her er link:

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/24456610/Jillian-Michaels-Killer-Buns-And-Thighs/Product.html?searchstring=jillian+michaels&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hvordan går det ts?

Anonym poster: a67877600d7932847c0681d67e283e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...