AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Nå har ikke jeg noe med denne bransjen å gjøre selv, men jeg vet det er ganske mange andre som er det, eller drømmer om det. Ville bare dele dette blogginnlegget med der: http://inspirato.blogg.no/1335160710_benjamin_hefner.html#comment Det er ikke jeg som har skrevet det, men syns det er viktig at flest mulig får det med seg og slipper å bli lurt, med tanke på at denne mannen selv har gått ut i media for å advare mot sånne som seg selv. Ser også i kommentarfeltet at politiet har tatt tak i det nå ønsker at alle som har ubehagelige opplevelser skal ta kontakt. Vet ikke om dette ble postet riktig, fant ikke noe passende underforum. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Hele fyren er en vits! Håper den lille stygge kloakkrotta får som fortjent. Benjamin thomassen "hefner" får seg vel ikke noe med mindre han lurer jenter, for han mangler i alle fall utseende, sjarm og talent. Og hvem tror den vesle gnomen at han er når han velger "Hefner" som bransjenavn? Har heldigvis aldri hatt noe med han å gjøre, men har flere venninner som har blitt kontaktet av denne merkelige guttungen. Flott at bloggeier setter lys på dette, og alt blir bekreftet av kommentarene under, ikke en eneste positiv, og ørten innlegg om hva han har gjort mot forskjellige naive jenter. Håper fedrene til noen av disse jentene tar saken i sine egne hender og får smake sin egen medisin.
pandabear Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Ganske mange skremmende historier i kommentar feltet. Rart han får lov til å holde på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå