Gå til innhold

Strawberry daiquiri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Skal lage strawberry daiquiri for første gang nå, men er 18 år. Vet dere om noen sprit som kan brukes da? Under 22%. Skal jo egentlig brukes rom? Og det er vel bare over grensen? Kom gjerne med noen opskrifter, eller andre oppskrifter på noe ala strawberry daiquiri for oss under 20 år!

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok gått for kun Kalinka jeg.

Skrevet

Ville nok gått for kun Kalinka jeg.

Til daiquirien? Skal lage drink, gidder ikke å drikke bare Kalinka hvis det var det du mente. :)

Skrevet

Til daiquirien? Skal lage drink, gidder ikke å drikke bare Kalinka hvis det var det du mente. :)

Hehe, nei, altså. Tenkte å bruke kalinka i daiquirien din istedenfor rom. F.eks på denne oppskriften, bare bytt ut rom med kalinka: http://www.oppskrift.com/strawberry-daiquiri.html Har ikke prøvd akkurat det selv, men har laget med vodka istedenfor engang og det ble iallefall godt.

Skrevet

Hva med dworek 22? Om jeg ikke husker feil er det en slags vodka med 22%. Stemmer daiquri lages med rom, men funker med vodka også.

Dworek 22

Skrevet

Hva med dworek 22? Om jeg ikke husker feil er det en slags vodka med 22%. Stemmer daiquri lages med rom, men funker med vodka også.

Dworek 22

Åja okei. Takk for tipset! :) Skal sjekke det ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...