Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plutselig kom jeg på at jeg har jo et toasterjern!!!

Det vanlige er jo ost og skinke på, det er jo godt det, men lurer på om det er noen her som har andre tips?

Hva som er godt å ha på (som også er godt varmt), tilbehør osv osv.

Den gode gamle toasten skal bli ny og spennende :popcorn:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha annanas, skinke og ost. Eller så pleier jeg å variere med kjøttdeig og ost :)

Vil gjerne vite om det er flere varianter der ute :goodbye:

Skrevet

Rester av tacokjøttdeig sammen med rømme, salsa, løk, mais, jalapenos og gjerne noen bilter tacoshell er knallgodt.

• Liker 1
Skrevet

Håper og det er noen som har noen spenstige ideer! Når jeg først spiser toast blir det standard med ost, skinke og krydder. Hvis jeg er ekstra gæren en dag kjører jeg på med ketchup eller dijon sennep i tillegg :gjeiper:

Skrevet

Bruk cheddarost istedet og legg litt tomatbønner mellom skivene. Fantastisk godt!

Skrevet

Jeg bruker å variere mellom forskjellige typer kjøttpålegg, som skinke, fårepølse, pepperoni, salami, eller så bruker jeg ofte pølser også. Kjøttpølser eller grillpølser (gjerne rester fra middagen) veldig godt.

Jeg må alltid ha ketsjup, grillkrydder og norvegia på uansett hva, så der kan jeg nok ikke inspirere noen :gjeiper: Men jeg varierer på hvordan jeg lager det da - jeg steker det i panne, i ovnen med grillelement, i vaffeljern (i stedet for toastjern) eller varmer det i mikroen :)

Gjest mari kontrari
Skrevet

Paprika, purre og litt fetaost + vanlig ost er vegetarfavoritten min. Kan oppgraderes med biter av pepperoni eller salami om du ikke skal dele med en veggis :)

Pesto, god tomat og mozzarella evt. blandet med annen ost er også nam-nam. Ser for meg at kalkunskinke eller kyllingbiter vil passe godt inn her.

Røkt skinke sammen med jarlsberg og litt sennep som jeg fikk hos en kompis er klassisk og godt.

AnonymBruker
Skrevet

Tomat, løk, ost og grillkrydder :)

Skrevet

Her en liten sær en: leverpostei+stekt baconskive+kvernet pepper+oregano+ost eller tynne skiver svinefilet+hvitløkspepper+bbq-saus+grillet paprika+ost oj nå ble jeg sulten :Nikke:

Skrevet

Brie og tomatskiver :spise: Åh, må ha toast i morgen!!

• 4 uker senere...
Skrevet

Kaviar og ost funker overraskende bra:)

Skrevet

Nugatti og banan!

• Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet

salatkylling,tomat,salat,rødløk,dressing(bruker forskjellig) og mozarella.

skinke,cheddar,tomat,mais og dressing.

cheddar,baconost(på tube),rødløk og salat.

• Liker 1
Skrevet

Ost, skinke, spinat og tomatskiver.

Jeg vil også ha toastjern.. :sur:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Brunost i stedet for gulost er veldig godt! Helst servert med et glass kald appelsinjuice :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Cheddar, tomat, kokt skinke og grillkrydder er kjempe godt :gjeiper: Anbefaler også pesto, mozzarella, jalapeños, tomatskiver og litt pizzakrydder :) Jeg liker dem helst helt nystekte med et glass ferskpresset appelsinjuice til :Nikke:

Endret av Vinglepetra
Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Dobbelpost :sjenert:

Endret av Vinglepetra
Skrevet

Brunost i stedet for gulost er veldig godt! Helst servert med et glass kald appelsinjuice :)

Nå er jeg kanskje kjempe dum i hue, men har du brunost og skinke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...