Gå til innhold

Kjæreste + pulevenn samtidig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så få som både har kjæreste og pulevenn? Det er ikke alltid man har kjæresten tilgjengelig. Noen ganger er han på ferie, andre ganger har han ikke lyst. Så hva er galt med å ha en pulevenn samtidig som man har kjæreste? Forutsatt at man ikke har følelser for denne pulevennen. På den måten tror jeg mange forhold kunne vært reddet.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange er sjalu og tåler ikke tanken på at kjæresten har seg med andre, selv om det ikke er følelser involvert.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor er det så få som både har kjæreste og pulevenn? Det er ikke alltid man har kjæresten tilgjengelig. Noen ganger er han på ferie, andre ganger har han ikke lyst. Så hva er galt med å ha en pulevenn samtidig som man har kjæreste? Forutsatt at man ikke har følelser for denne pulevennen. På den måten tror jeg mange forhold kunne vært reddet.

Ehh kanskje fordi de aller fleste ville anse dette som utroskap??

• Liker 6
Skrevet

Redde noen partnerskap, ødelegge enda fler.

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis man ikke forteller partneren sin om denne "pulevennen" så kalles det utroskap. Og utroskap redder ingen forhold.

Da kan man heller gå for et åpent forhold der begge står fritt til å ha sex med andre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

:popcorn:

Utroskap redder forhold, jepp, det man ikke hører på KG kommer man aldri til å få høre.

Endret av PuppyEyees
  • Liker 2
Skrevet

Hvis man absolute må ha en pulevenn,da er det på tide og revurdere forholdet.Er ikke normalt og ha det.Herregud!

Da syns jeg man heller bør skaffe seg to pulevenner om man absolute har et stort behov for og ha to stykker,og la forholdet ligge til en har blitt voksen og klarer og tenke litt lenger enn nesa rekker!!

Skrevet

Jeg ville ha følt at jeg ikke er bra nok for kjæresten min om han ville ha en pulevenn i tillegg, så da hadde han røket på hodet ut med èn gang :) Det er vel grunnen for min del :)

AnonymBruker
Skrevet

Ehh kanskje fordi de aller fleste ville anse dette som utroskap??

Men hvorfor kan man ikke bare bli enige om at man kan ha seg noen pulevenner ved siden av så lenge man beskytter seg?

AnonymBruker
Skrevet

Hva om du har fantasier kjæresten ikke er villig til å være med på? Bare ett eksempel på at det kan være dumt å binde seg til bare en.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men hvorfor kan man ikke bare bli enige om at man kan ha seg noen pulevenner ved siden av så lenge man beskytter seg?

Forsåvidt, så lenge begge i forholdet syns at dette er ok, så er det vel greit da. Folk har jo ulike grenser for hva som ligger i utroskap, men tror mindretallet ville synes at dette er greit. Men om de syns det, er ikke det noe andre trenger å bry seg med.

• Liker 1
Gjest Snorkebolla
Skrevet

TS, har du slått deg eller er du bare steindum?

• Liker 1
Skrevet

Hva om du har fantasier kjæresten ikke er villig til å være med på? Bare ett eksempel på at det kan være dumt å binde seg til bare en.

Da binder du deg ikke til NOEN! :balltre::scorpis:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Noen gjør da det. Men åpne forhold er ikke for alle. Og i min mening er ikke dette noe man gjør for å redde et forhold, men noe man kan være åpen for i et allerede godt forhold.

Å prøve å fikse noe som er ødelagt ved å bringe inn flere er dømt til å mislykkes.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Man dauer ikke akkurat om man ikke alltid får tilfredstillt lystene sine heller,ts ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dummeste forslaget jeg har hørt på lenge.. GRATULERE!!!!

• Liker 3
Gjest Lykkeee
Skrevet

Sier som noen over her; hvis du føler et behov for å ha en pulevenn samtidig som du har kjæreste, bør antageligvis det forholdet revurderes!

Så vidt jeg vet så tar man ikke skade av og ikke bli tilfredsstilt hver forbanna gang man har lyst, å i så fall, så kan man vel tilfredsstille seg selv da!

Skrevet

Utroskap tror jeg nok det kalles, værtfall om andreparten ikke vet om det....

Hvorfor man da skal være i dette forholdet er umulig for meg å svare på da jeg ikke klarer å se hvorfor.

Om man ikke treffer på en som tenker det samme, men da ser jeg heller ikke poenget med å ønske å være i et forhold med hverandre. :sjenert:

Skrevet

Hvis det er ok for kjæresten din så hvorfor ikke. Men da må du jo bruke kondom med begge, for PVen er vel ikke trofast.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...