Gå til innhold

KG dømmende?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tørr egentlig ikke starte et nytt innlegg her jeg. Føler man får så mye dømmende svar når jeg har gjort dette før. Selvfølgelig ikke alle, men et stort flertall.

Flere som føler det sånn? Eller er det jeg som har helt fæle innlegg?

Vanskelig å starte innlegg og spørre om hjelp om man får drittkommentarer som ikke har noe med spørsmålet egentlig å gjøre :/

Nå er kanskje det innlegget her litt dømmende i seg selv men.

Syns det hadde vært bra om flere startet innlegg her, men forstår jo at det ikke blir så mange med alt drittet som ofte kommer her inne :kjefte:

Nå har jeg slengt dritt til alle her sikkert, men ikke meninga. Jeg er kanskje ikke noe bedre selv :tristbla:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Er ikke helt uenig :)

Mitt inntrykk er at måten spørsmålet blir stilt på har nesten alt å si for hvordan de første svarene, som legger premisser for hvordan tråden utvikler seg, blir.

Hvis man er korthugget, skarp og poengtert får man gjerne ikke akkurat diplomatiske svar, men hvis man er veldig "om og men og dille-dulle med detaljer" får man andre typer svar. Man skal imidlertid være varsom med hvilke detaljer man oppgir, for folk kan finne på å henge seg opp i de mest uvesentlige ting.

(Tenkt eksempel, spørsmål: "Jeg skal i selskap og lurer på hvor de har best utvalg i sko som passer til den lyserosa ballkjolen min."

Svar: "Du må ikke bruke rosa kjole. Det er stygt")

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS:

haha :) Kunne virkelig ikke vært mer enig i det du sier! Morsomt at det er flere som merker dette :)

Rart det skal være sånn da men.

Skrevet

Du har helt rett. KG skjemmes av altfor mange frekke kommentarer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...