AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Ja, nå kommer virkelig ordet LEA-MUS til sin rette betydning her... Jeg har altså de siste dagene gått rundt med en eller annen form for leamus i skjeden. Musklene trekker seg sammen med jevne mellomrom, og det hele er svært ufrivillig. Jeg ser jo det positive i det, med god trim av musklene, men nå begynner det å bli litt irriterende. Det startet etter sex for noen dager siden, og har holdt på siden da. Hva er dette for noe? 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Utrolig nok har jeg fått dette også, men ikke etter sex. Utrolig irriterende!!! Noen andre som har hatt det? Ser det finnes tråder på andre forum om det også, så det er visst ikke helt uvanlig Anonymkode: 42db9...e0c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Kan være en sår nerve . faktisk Anonymkode: 3b46f...baa
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan være en sår nerve . faktisk Anonymkode: 3b46f...baa Hvorfor tror du det? Jeg gjettet også på at det var nerverelatert ja. Anonymkode: 42db9...e0c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #5 Skrevet 27. april 2018 Har det enda arrrghhh! Dette er noe av det mest irriterende jeg har opplevd i hele mitt liv Anonymkode: 42db9...e0c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #6 Skrevet 27. april 2018 På 25.4.2012 den 17.57, AnonymBruker skrev: Ja, nå kommer virkelig ordet LEA-MUS til sin rette betydning her... Jeg har altså de siste dagene gått rundt med en eller annen form for leamus i skjeden. Musklene trekker seg sammen med jevne mellomrom, og det hele er svært ufrivillig. Jeg ser jo det positive i det, med god trim av musklene, men nå begynner det å bli litt irriterende. Det startet etter sex for noen dager siden, og har holdt på siden da. Hva er dette for noe? Her må det opereres og fikses på. Som alt annet når det kommer til undelivet... Anonymkode: f93f8...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 Det er borte!!! Anonymkode: 42db9...e0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå