Gå til innhold

Hvorfor skjule puppene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må damer hele tiden skjule puppene og da spesielt brystknottene? Om store deler av puppen synes gjør vist ikke noe virker det som. Menn trenger jo ikke det og de har brystknotter de også.

Jeg har til og med sett menn med større pupper enn noen damer. Ikke har jeg sett noe særlig til at menn er flau heller. Hvorfor er så mange damer flau hvis noen ser puppene dems, samtidig som de ellers kan vise en stor del av dem, bare ikke hele. Det virker faktisk bokstavelig talt latterlig. Er ikke dette bare noe tullet regler fra gammelt av? Hvorfor er vi bestemt på holde på dem?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kulturelt.

• Liker 5
Skrevet

Brystknotter?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er kulturelt.

:jepp:

activity_605_1_M.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brystknotter?

Vel, vi får jo ikke lov å si nippler på KG :sjenert: . Det andre ordet synes jeg er for stygt å bruke og for meg er pupper noe som er vakkert så vil ikke ødelegge det med et ord jeg forbinner med noe ekkelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det heller har noe med hvordan andre ser på dem... Jeg mener, hvis man går i en overdel som er gjennomsiktig, hvor man ser "alt" så er det ufattelig hvor mange kvinner som ser stygt på en. Menn derimot, ser visst ut til å like det. Bombe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brystknotter! For et sjarmerende ord :-D Uendelig mye bedre enn "vorter"!

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønne ikke helt hva du mener, men jeg lar ikke folk få se mer av mitt brystparti enn det jeg synes er bekledelig og ikke minst akseptabelt.

• Liker 3
Skrevet

Det er vel kulturelt betinget. I noen kulturer er det akseptabelt å vise puppene, i andre ikke. På samme måte forventes det i noen kulturer at kvinner ikke skal vise håret sitt, evt ansiktet.

Det virker som om det er litt mer universalt å dekke til kjønnsorganene, lurer på hvorfor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stigmatisering

Skrevet

Pupper er vel blitt rimelig seksualisert i vår tid/del av verden, tipper dette kan være noe av grunnen. Jeg kan vise litt kløft, men viser ikke andre deler av puppene uansett om brystvortene er tildekket eller ikke.

For min del er ikke dette noe bedre enn nakne pupper.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...