Gå til innhold

Jenter som puler grekere på ferie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører mange menn si at de ikke liker jenter som puler grekere, spanjoler og andre sydhavskonger når de er på sydenferie. Hvorfor ikke? Hvorfor er det verre å ligge rundt med utlendinger enn å ligge rundt med nordmenn? Utlendingene risikerer du i det minste ikke å møte på når dere går tur.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Here we go.................

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Av samme grunn som at jeg ikke liker folk som ONS'er, sex betyr tydeligvis ikke en dritt for dem så da forbeholder jeg med retten til å ekskludere dem fra mitt utvalg av potensielle partnere.

I mitt hode mister man litt verdi for hver partner man har hatt. Det spiller ingen rolle om det er menn eller kvinner, det gjelder for begge.

• Liker 8
Gjest strykebrett
Skrevet

Av samme grunn som at jeg ikke liker folk som ONS'er, sex betyr tydeligvis ikke en dritt for dem så da forbeholder jeg med retten til å ekskludere dem fra mitt utvalg av potensielle partnere.

I mitt hode mister man litt verdi for hver partner man har hatt. Det spiller ingen rolle om det er menn eller kvinner, det gjelder for begge.

Wow.. en riktig menneskevenn du assa :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Strengt tatt er det vel de norske jentene, ikke grekerne, som er utlendinger når de er i Grekenland på ferie? :klo:

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Wow.. en riktig menneskevenn du assa :klemmer:

Huff, nei, kanskje ikke. Men tenker vel kanskje at sex er en av de tingene man velger verdien til selv. Om man har seg rundt vil det bety lite, forbeholder man det de man virkelig er glad i så blir det verdt mye mer. Jeg orker ikke en partner som ikke tenker litt som meg på dette punktet, for da ender jeg bare med å bli såret, som alltid har vært utfallet tidligere.

• Liker 4
Skrevet

Huff, nei, kanskje ikke. Men tenker vel kanskje at sex er en av de tingene man velger verdien til selv. Om man har seg rundt vil det bety lite, forbeholder man det de man virkelig er glad i så blir det verdt mye mer. Jeg orker ikke en partner som ikke tenker litt som meg på dette punktet, for da ender jeg bare med å bli såret, som alltid har vært utfallet tidligere.

Hvordan fører hans/hennes syn på sex til at du blir såret? Så lenge partneren ikke er utro?

• Liker 2
Skrevet

Så du er liksom mer verdt enn vår eminente sanger Rune Rudberg?

• Liker 3
Gjest Snorkebolla
Skrevet

Ja hva er problemet deres jenter?

Skrevet

Aren't we all...?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører mange menn si at de ikke liker jenter som puler grekere, spanjoler og andre sydhavskonger når de er på sydenferie. Hvorfor ikke? Hvorfor er det verre å ligge rundt med utlendinger enn å ligge rundt med nordmenn? Utlendingene risikerer du i det minste ikke å møte på når dere går tur.

Av akkurat samme grunn som at du sannsynligvis ikke liker menn som knuller rundt på thailendere, brasilianere osv. Get it?

Skrevet (endret)

Aren't we all...?

Jeg er neppe bedre enn Rudberg. Ikke kan jeg synge, og ikke har jeg gledet så mange kvinner, men jeg er flinkere enn han til å skrive på KG.

Jeg tror det egentlig han er en sympatisk og fin type, og jeg tror ikke han lurer med seg damer under falsk flagg.

Disse som har kost mange, hvis de har lurt dem, eller behandlet dem dårlig, så synes jeg de er duster, men hvis de har opptrådt fint og ærlig, så kan jeg ikke kritisere dem.

Endret av I Grosny
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt menn snakke slikt om jenter som gjør slikt? Men det er vel samme som menn som drar til thailand og andre steder for å pule, eller enda, finne seg en kone, fordi di ikke klarer det hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig ganske glad for at jenter puler grekere på ferie, for å bruke ditt uttrykk. Ellers hadde ikke jeg svært til i dag ;)

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg pulte en gresk kvinne når jeg var i Athen................

Så hva gjør det om kvinner puler greske menn. De gjør det vel fordi de har lyst. Personlig har jeg aldri brydd meg hvem Norske kvinner ligger med de kan være fra Røros eller Athen eller Kairo for min del.

• Liker 3
Skrevet

Det er vi alle :)

Når du leter etter en partner så har det ingen betydning om jenta har hatt 2 eller 150 partnere?

Er det det du prøver å si?

AnonymBruker
Skrevet

I mitt hode mister man litt verdi for hver partner man har hatt.

:hakeslepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt menn snakke slikt om jenter som gjør slikt? Men det er vel samme som menn som drar til thailand og andre steder for å pule, eller enda, finne seg en kone, fordi di ikke klarer det hjemme.

Hvorfor blir menn sett ned på når de drar til Thailand for å pule eller finne seg kona, mens kvinner som drar til Syden for å gjøre det samme, ikke blir sett ned på?

Skrevet

Når du leter etter en partner så har det ingen betydning om jenta har hatt 2 eller 150 partnere?

For min del er det ett fett om vedkommende har hatt 2 eller 150 partnere før meg. Det som teller er at han holder seg til meg når det er vi to som er sammen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Erfaring er ikke positivt, er det det du prøver å si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...