AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Hvis jeg kjøper medisin fra apoteket, står det alt om meg da? jeg mener sender legen opplysningene mine og sykehisotirien min dit???? :O
Gjest Spinell Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Nei. Apoteket håndterer resepter, ikke diagnoser og legejournaler. Du henter ut legemidler fra hvilket apotek du vil.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Nå ble jeg litt redd! jobbet istad en jeg kjente på apoteket, der jeg kjøpte en litt "privat" medisin.. og han var der og stod ved kassa, jeg så at navnet mitt ble tastet inn, men det var ikke han som gjorde det. Så var litt redd at han sladrer videre til felles bekjente... Takk for svar Spinell!!!
Gjest Spinell Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Ansatte i apotekene har taushetsplikt om kunder og hvilke medisiner kundene handler, uansett. Sladrer h*n kan det påklages.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Ansatte i apotekene har taushetsplikt om kunder og hvilke medisiner kundene handler, uansett. Sladrer h*n kan det påklages. Ja sikkert. Det viktigste er at pasientopplysningene ikke står der! nå kan jeg puste:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå