AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Hva anbefaler dere av spisesteder på Majorstuen. Jeg er ikke glad i sushi så ikke det, også er jeg vel liten kresen på at stedet skal være "ordentlig" og rent (fått noia etter å ha sett alle disse Gordon Ramsey og Hellstrøm programmene)!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Curry & Ketchup Knallgod indisk mat for en rimelig penge.
CathFoto Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Ghandi-Indisk Delicatessen-Tapas Jacob Aall- Tapas og annet Sushi og Wok- Veldig gode wokretter Mucho Mas- Meksikansk
-Fisken- Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Curry & Ketchup Knallgod indisk mat for en rimelig penge. Enig! God stemning, artig interiør, og god mat til priser mellom 90-130kr.
MaiTai Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Yaya's er et koselig, avslappet og stemningsfullt sted. Man føler man sitter i en bungalow i Thailand. Det er Thailandsk mat. Veldig god mat.
MaiTai Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Curry & Ketchup Knallgod indisk mat for en rimelig penge. Jeg har ikke så gode minner om maten der, som jeg opplevde den var den helt grei, var etandes, men ikke så mye mer..... men billig er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå