AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Her i vest-agder går vi over til e-resepter i neste uke. Vil det si at jeg trenger å fornye papirresepter eller kan jeg bruke de til de må fornyes uansett?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 E-resept betyr at resepten blir sendt elektronisk til apoteket, man får de ikke på et papir.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 E-resept betyr at resepten blir sendt elektronisk til apoteket, man får de ikke på et papir. Må man gå til det samme apoteket hver gang da? Hvis man kan ta ut på resepten flere ganger.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Må man gå til det samme apoteket hver gang da? Hvis man kan ta ut på resepten flere ganger. D lurer også jeg på
Gjest Ada Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Fantastisk! Da slipper legekontoret all pågangen fra pasienter som har rotet bort resepten sin.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Nei, det er et felles system Så alle apotek i Norge får resepten elektronisk? Høres ut som mye resepter på innboksen...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Fastlegen/legekontoret sender resepten elektronisk til et sentralt register og det enkelte apotek kan logge seg på der og hente de reseptene de skal ekspedere. Det du trenger er å oppgi ditt personnummer til apoteket når du skal hente ut din medisin.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Jippi, enda flere som får tilgang på personnummeret til folk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå