Gå til innhold

Greetings from Krakow

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis ikke det er lov å poste reisebrev så beklager jeg. Det er forøvrig den første posten min, så vidt jeg husker, som ikke er et spm.

jeg synes det er flott at du skriver et lite reisebrev! Spesielt hvis folk har stilt spørsmål om et sted, så er det jo supert om de kommer tilbake for å fortelle hvordan de har det!

Kos deg! Jeg kjenner ikke Polen men Krakow er flott har jeg blitt fortalt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aranciata: Krakow er en flott by som jeg varmt kan anbefale.

Marsipan: Sist jeg var i Krakow kostet ølen på torget 5-8 Zloty så aldri over 15 kroner. Og se på prisskiltet på siden når du skal kjøre taxi. Normal pris er 2,40 Zloty per kilometer

Skrevet

jeg synes det er flott at du skriver et lite reisebrev! Spesielt hvis folk har stilt spørsmål om et sted, så er det jo supert om de kommer tilbake for å fortelle hvordan de har det!

Kos deg! Jeg kjenner ikke Polen men Krakow er flott har jeg blitt fortalt!

Takk skal du ha. Vil anbefale saltgruvene. Det er ufattelig hvordan de har greid å grave ut gruven. Saltet er hard som stein. De brukte meisel til å grave den ut. Det er ufattelig som sagt.

Skrevet

Er på Krakows beste pub, og her koster ølen ca. 10 zloty. De har 27åpent øl på tap.

Skrevet

Bruker Radio Taxi. Er veldig billig. Brukte Krakow Direct før. Sjåførene prater engelsk men de tar dobbel pris.

Skrevet

Endelig i seng. Det er slitsomt å være turist

Skrevet

Dere kan egentlig være glad dere er i Norge. Er 26 grader i skyggen her. Å være i sola er som en badstu. Er svært ubehagelig.

Skrevet

Endelig nærmer det seg. En uke i Krakow var for lenge når man reiser alene. Skal hjem på tirsdag. Jeg gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...