AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Først: Jeg har problemer med tennene, fordi at jeg i perioder vegrer meg for skikkelig tannpuss etter en voldtekt. Vennligst ikke fortell meg hvor ekkelt jeg er, jeg vet det fra før. Nå falt en bit av bakerste jeksel av. Hele biten er oppsmuldra og brun, så tanna er vel råtten da. Lurer på om det kan være en visdomstann. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke vondt, men vil jeg få tannverk pga dette? Jeg har ikke vært hos tannlegen på 5 år, fordi jeg skjemmes sånn over tennene mine. Nå må jeg vel dra likevel....
Blod Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Uff da! Ja, gå til en tannlege så fort som mulig. Lykke til! 1
abcasa Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Hvorfor skal du forsvare deg mot at noen skal mene du er ekkel? Er da INGEN som mener at du er ekkel siden DU har blitt voldtatt. jeg ville prøvd å oppsøke hjelp eller funnet noen å snakke med. Virker som det er voldtekten som er skyld i at du ikke går til tannlegen. Finn noen å snakke med, og husk at det ikke er flaut å gå til tannlegen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå