loraine Skrevet 25. april 2012 #1 Skrevet 25. april 2012 Jeg er veldig paranoid, så jeg velger å spørre noen her for og ikke få helt noia.. For en halv time siden ca merket jeg at det begynte verke litt på høyre siden av pannen, stikker litt på en måte og er veldig varmt.. føler meg litt kvalm og.. Trenger jeg bekymre meg?
Gjest gjest Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Jeg er veldig paranoid, så jeg velger å spørre noen her for og ikke få helt noia.. For en halv time siden ca merket jeg at det begynte verke litt på høyre siden av pannen, stikker litt på en måte og er veldig varmt.. føler meg litt kvalm og.. Trenger jeg bekymre meg? Nei. Hodepine er veldig vanlig og kan oppstå plutselig og på en side og kjennes ut på mange forskjellige måter. Siden du sier at du er paranoid, så regner jeg med at du kjenner etter alle mulige symptomer og, og da er det ikke måte på hvor mye man kan kjenne! Men skulle du være reelt kvalm, så er det uansett ikke uvanlig i forbindelse med hodepine akkurat. Man kan også bli varm i hodet. Slapp av, ta en paracet og legg deg! Det er garantert ikke noe alvorlig.
loraine Skrevet 25. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2012 Nei. Hodepine er veldig vanlig og kan oppstå plutselig og på en side og kjennes ut på mange forskjellige måter. Siden du sier at du er paranoid, så regner jeg med at du kjenner etter alle mulige symptomer og, og da er det ikke måte på hvor mye man kan kjenne! Men skulle du være reelt kvalm, så er det uansett ikke uvanlig i forbindelse med hodepine akkurat. Man kan også bli varm i hodet. Slapp av, ta en paracet og legg deg! Det er garantert ikke noe alvorlig. Tusen takk for svar. Trengte bekreftelse på at det ikke var noe farlig. Ja, jeg er veldig sånn. Hvis jeg tror jeg er gravid får jeg alle symptomene, og testen viser negativ gang på gang..enkelte ganger tror jeg at jeg har kreft, får alle symptomer da også..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå