Gå til innhold

Lignende player?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med flere gutter samtidig, har klint med mange forskjellige på korte mellomrom osv. Jeg skal ligge med de, fordi jeg vet de vil, men jeg ser at de er annerledes enn jeg trodde osv så jeg vil ikke ha de likevel. Jeg er jomfru da men holder som sagt på med flere samtidig osv.

Tanker? Begynner jeg å bli litt lignende en players væremåte? Eller er dette bare helt vanlig oppførsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er vanlig.

Sex er kjærlighet, kyssing er kjærlighet - selvom jeg er kysseplayer selv. Men sex er noe jeg bare gjør med en jeg vet jeg elsker.

Gjør deg selv en tjeneste, ikke ha sex med noen før du har funnet den rette, det er mer verdifullt, spesielt, og mye deiligere, når den første(og alle) er en du elsker.

AnonymBruker
Skrevet

dytter opp :P

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg synes ikke det er vanlig.

Sex er kjærlighet, kyssing er kjærlighet - selvom jeg er kysseplayer selv. Men sex er noe jeg bare gjør med en jeg vet jeg elsker.

Gjør deg selv en tjeneste, ikke ha sex med noen før du har funnet den rette, det er mer verdifullt, spesielt, og mye deiligere, når den første(og alle) er en du elsker.

Uhm. Que?

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg vil ikke akkurat si at det er vanlig oppførsel, nei. Håper i hvert fall ikke det. Da har jeg misforstått noe.

Skrevet

Jeg holder på med flere gutter samtidig, har klint med mange forskjellige på korte mellomrom osv. Jeg skal ligge med de, fordi jeg vet de vil, men jeg ser at de er annerledes enn jeg trodde osv så jeg vil ikke ha de likevel. Jeg er jomfru da men holder som sagt på med flere samtidig osv.

Tanker? Begynner jeg å bli litt lignende en players væremåte? Eller er dette bare helt vanlig oppførsel?

Ligge med de for de vil det? sært spør du meg.

Å nei, dette er langt i fra noe player grei. Høres mer ut som at du er ung og nysgjerrig.

At du er jomfru er jo flott det og det er noe du bør være til du har vært ilag med en fin person en god stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...