AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Hei Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med det samme som jeg. Jeg har en super sexpartner, som vil det beste for meg i senga. Han er min første, så har ikke andre erafringer å vise til. Problemet er at når han penetrerer meg er det smertefullt. Det har ikke noe med at jeg ikke er våt/kåt nok å gjøre, kan være virkelig kåt og klar, men det føles alltid som om han er for stor selv om jeg slapper helt av nedentil. Når jeg blir slikket, eller han bruker fingrene, så nyter jeg det, men penetrering er bare smertefullt. Har noen opplevd det samme? Vil så gjerne nyte det.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Uff! Vet akkurat hvordan du har det, for slik er det for meg også . Og i mitt tilfelle viste det seg at det var endometriose. Noe forbasket dritt! Ikke sikkert det er tilfelle for din del, men vel verdt å sjekke det opp .
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Jeg har opplevd det. Omtrent hver gang jeg har hatt sex har det vært smertefullt, men helt klart verst om det er en stund siden sist jeg hadde sex. Jeg har også vært avslappet, og våt nok. Kanskje noen bare er trangere enn andre..?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Googlet endometriose nå. Uten å si noe sikkert tror jeg ikke det er det jeg er plaget av, er mer i skjedeåpningen at det er smertefullt. Som at man fører inn noe som er for stort, selvom jeg er opphisset og avslappet i musklene der nede.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 TS her. Godt vi er flere. Når det kommer til å være trang, så kan han fint få inn 3 fingre når han fingrer meg, gradvis selvsagt uten at det gjør vondt.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Penetrering var også veldig smertefult for meg, jeg trodde det kom av endometriosen jeg har, men jeg tok feil. Jeg gikk til GU, da jeg var lei av det bare gjorde vondt. Det ble tatt diverse prøver, klamydia tok vi ikke da jeg allerede hadde testet meg for det og hadde samme partner. Det ble tatt prøve for sopp og en prøve til. ca. 2 uker etterpå fikk jeg brev i posten, hvor det stod at jeg testet positiv på Mycoplasma genitalium. Hvem av oss som hadde dette først er umulig å vite. Det er mange der ute som er smittet av dette, og det er meget få leger og gynekologer som tester for dette, da det bare er ETT laboriatorium i norge som tar i mot de prøvene. Uansett, etter en antibiotikakur, var smertene borte. Så det er et lite tips, hvis han også var jomfru så kan han være smittet han også uten å vite det. Uansett verdt å spørre legen sin om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå