Gå til innhold

Gravid jente - hot eller not?

31 stemmer

1. 1. Synes du en gravid jente er sexy?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Noen ganger
      7
    • Vet ikke
      1

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er altså nysgjerrig på hva gutta synes om dette :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte nei, rett og slett fordi da tenker jeg at hun permanent tilhører en annen.

Skrevet

Vil gjerne svare , men det er for menn og jeg vil ikke ødelegge undersøkelsen :P

Selv mener jeg at ingenting er som en gravid kvinne, spesielt om hun er ung, slank og førstegangsgravid :D Vakkert!

Men, jeg er kvinne selv da... er ikke noe jeg gleder meg mer til en å gå gravid :D Virker herlig!

• Liker 1
Skrevet

Megasexy så lenge jeg fant dama tiltrekkende før hun ble gravid også :)

Skrevet

Det virker som om det er mange som synes det er så hot, spesielt på film osv. Men jeg personlig finner det turn-off egentlig. Rent estetisk sett.

AnonymBruker
Skrevet

Gravid dame er nydelig, hadde nok strukket meg langt for ei sånn dame

Skrevet

Nå er jeg kvinne da, men tenner på damer. Nei, jeg synes ikke gravide kvinner er sexy, heller det stikk motsatte. Magen ødelegger det jeg synes er estetisk pent ved kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

De kan definitivt være hot.

Har hatt sex med et par som har vært gravide, og det er et eller annet som pirrer. Trolig er det en kombinasjon av de mer tydelige kvinnelige formene og at det strutter fruktbarhet.

De er dog definitivt uegnet for forhold da ønsker en kjæresten uten barn fra før. Spesielt ikke en annen mann sitt/sine barn.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Gravid dame er nydelig, hadde nok strukket meg langt for ei sånn dame

Men er det ikke litt feil av deg å strekke deg etter en dame som er gravid med en annen manns barn? Da er jo sannsynligheten også veldig stor for at hun er opptatt.

Skrevet

Rent estetisk synes jeg ikke det er merkverdig, men om en går dypere inn i saken, er få ting så vakkert som den naturlige tilvekst en kvinne bærer på for vår art. Men såpass føler jeg vel for alle arter, om en ser bort i fra krypdyr og insekter.

Jeg er kvinne forøvrig, og lot derfor vær å stemme.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Rent estetisk synes jeg ikke det er merkverdig, men om en går dypere inn i saken, er få ting så vakkert som den naturlige tilvekst en kvinne bærer på for vår art. Men såpass føler jeg vel for alle arter, om en ser bort i fra krypdyr og insekter.

Jeg er kvinne forøvrig, og lot derfor vær å stemme.

Men det er ikke noe å tenne seksuelt på da om du tenker på den måten for da er det faktisk et uskyldig lite barn som vokser der inne.

Skrevet

Men det er ikke noe å tenne seksuelt på da om du tenker på den måten for da er det faktisk et uskyldig lite barn som vokser der inne.

Der har du rett. Derfor synes jeg ikke det er 'sexy' eller 'hot', men heller naturlig fint som det meste annet.
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det blir rart å kalle det sexy, vakkert og flott kan det så absolutt være, men ikke sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Sexy og hot absolutt. Har aldri hatt sex med en høygravid dame men ser hun brukbart ut ellers og er gravid hadde jeg ikke hatt noe imot å ha sex med henne nei.

Litt pussig kanskje men dess mer gravid, ikke mindre gravid.., dess mer sexy i mine øyne.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Sexy og hot absolutt. Har aldri hatt sex med en høygravid dame men ser hun brukbart ut ellers og er gravid hadde jeg ikke hatt noe imot å ha sex med henne nei.

Litt pussig kanskje men dess mer gravid, ikke mindre gravid.., dess mer sexy i mine øyne.

så om du får deg dame må hun gå gravid med dritmange barn da bare sånn at du kan tenne på henne? Stakkars dame..

Skrevet

så om du får deg dame må hun gå gravid med dritmange barn da bare sånn at du kan tenne på henne? Stakkars dame..

Eller bare lengre ut i et svangerskap, om det er det han mener.

Uansett, hot eller sexy, neppe, men det er jo vakkert da... Nå er jeg jente, så dropper å stemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...