Gjest Gjest Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Jeg har hoppet over mensen to ganger og begynt på tredje pillebrett. I begynnelsen av brettet så fikk jeg mensen og det har ikke stoppet enda. Det har gått over en uke nå. Vet noen hvorvidt det er normalt og hvor lenge det varer? Og er jeg fortsatt beskyttet?
Gjest badeand1 Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Jeg fikk blødning i et pillebrett fordi jeg hadde hoppet over to mnd med mensen. Er visst normalt ifølge diverse nettsider jeg har lest på.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Jeg fikk blødning i et pillebrett fordi jeg hadde hoppet over to mnd med mensen. Er visst normalt ifølge diverse nettsider jeg har lest på. Hvor lenge hadde du mensen da? Vet du noe om man fortsatt er beskyttet?
Gjest badeand1 Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Hvor lenge hadde du mensen da? Vet du noe om man fortsatt er beskyttet? Husker ikke hvor lenge. :/ Men så sant du har tatt pillene dine riktig så er du beskyttet.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Husker ikke hvor lenge. :/ Men så sant du har tatt pillene dine riktig så er du beskyttet. Da ble jeg litt klokere. Tusen takk for svar! :D
Gjest badeand1 Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Da ble jeg litt klokere. Tusen takk for svar! :D Bare hyggelig. ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå