Gå til innhold

SK12


Gjest EmmaL

Anbefalte innlegg

:skya: Nå er det i underkant av 2 måneder til sommerferie :skya:

I år vil jeg gjerne føle meg vel i bikini! Jeg har gått til innkjøp av mange flotte bikinier fra Victorias Secret, så jeg gleder meg veldig til sommeren! Skal faktisk også til syden etter siste eksamen, så nå er det bare å sette i gang med prosjekt SK12 :hoppe:

Jeg håper at jeg kan rapportere om trening her, men jeg innser at trening må vike for eksamenslesing. Så jeg håper å oppnå en strammere kropp ved et bra kosthold, og forhåpentligvis en Fløyentur av og til. Kommer ikke til å være helt nazi, men skal være mye strengere mot meg selv enn jeg har vært tidligere!

Litt om meg. Jeg er bosatt i Bergen og studerer master i et emne innenfor realfag på universitetet. Jeg bor i et kollektiv med 2 hyggelige jenter :)

Jeg er 163 høy og veier ca 55 kg. Er absolutt ikke tjukk, men er ganske dvask :sukk: En kroppsanalyse med PT for et års tid siden, fortalte meg at jeg har altfor høy fettprosent. Det ser jeg jo selv også da :sjenert:

Jeg ELSKER smågodt. Det er virkelig det beste jeg vet. Jeg kunne levd på smågodt. Men det kan jeg ikke. Jeg liker ikke sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sov ganske lenge i dag, så derfor har det blitt få måltider.

Frokost: Havregrøt kokt på melk og vann, med kanel og sukrin

Middag: 2 hamburgere (1 hamburgerbrød) med litt dressing, salatblader og agurk

Kvelds: Ovnsbakte epler i terninger med hakkede mandler og kanel. Det står i ovnen nå, lukter nydelig!

Nå skal jeg snike innpå blogger etter inspirasjon til mat og snacks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...