Suzy Skrevet 25. april 2012 #21 Skrevet 25. april 2012 Neida Norah - jeg har opplevd å bli avvist stort sett alltid av en på 40 og det akkurat motsatte. Ingen grunn til bekymring (Og Mr. Waters har vel aldri vært normalen?)
Gjest Bandit Skrevet 25. april 2012 #22 Skrevet 25. april 2012 Det kommer jo an på hva man legger i sex'en! Frustrasjon i parforhold opplever jo begge, så er det da et spørsmål om hva som trigger denne frustrasjonen. Kvinner har flere ord på frustrasjon, menn har kun "Fåkke sex" Jo, det er jo klart at frustrasjonen har mange ansikter. Men dersom man hører på de forskjellige grunner til frustrasjon, så kan man tross alt trekke litt slutninger ut av det også. Har du noengang hørt om en mann som ikke klarer å ha sex fordi det er rotete i boden? Det er selvfølgelig masse unntak, men det burde ikke være spesielt oppsiktsvekkende å holde liv i "myten" om at menn stort sett er kåtere enn kvinner.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 25. april 2012 #23 Skrevet 25. april 2012 (endret) Har du noengang hørt om en mann som ikke klarer å ha sex fordi det er rotete i boden? Nix, ikke en kvinne heller for den saks skyld. Når det er sagt så er jeg ikke fremmed for at det kan være noe i den "myten" Endret 25. april 2012 av MikeWaters 2.0
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 25. april 2012 #24 Skrevet 25. april 2012 Så om mannfolket mitt er i normalkategorien har jeg bare tilgang til sex i en ca 6 år eller så til? Jepp, slik er det. Du får be om en sjelereise ala spis-elsk-lev og så møtes vi på Bali og knuller frustrasjonen ut av hverandre. Jeg er da frustrert over manglende sex grunnet at min partner er på andre siden av øya og har tantrisk sex med Guru Nanak
Eudyptula Skrevet 25. april 2012 #25 Skrevet 25. april 2012 Ja, jeg tror faktisk at menn jevnt over er kåtere enn kvinner :gjeiper:
Gjest KateW Skrevet 25. april 2012 #26 Skrevet 25. april 2012 Har du noengang hørt om en mann som ikke klarer å ha sex fordi det er rotete i boden? ^ Jupp.... Faktisk!
Fuckman1983 Skrevet 25. april 2012 #27 Skrevet 25. april 2012 Noen mennesker er kåtere enn andre mennesker. Menn generelt må jo være kåtere enn kvinner. Det ligger jo i vår natur at vi skal befrukte så mange som mulig for at befolkningen skal vokse. Og de fleste menn hadde sagt ja til å knulle fremmede kvinner hver dag om de kunne.
Gjest Bandit Skrevet 25. april 2012 #28 Skrevet 25. april 2012 ^ Jupp.... Faktisk! Nå tenkte jeg ikke fordi boden er så rotete at man ikke kommer til... Jeg tenkte mer på tanken på rotet... Du skjønner, jeg har møtt flere av dem. Bare noe ikke er helt etter plan, så blir det også null sex. Kanskje jeg har sagt noe de ikke likte, gjorde noe de ikke likte... da skal man selvsagt ikke snakke ut om det, men heller benytte det ultimate våpen: SEXNEKT! Neida, dere er selvsagt forskjellige dere også, men snakker man på generelt grunnlag, så føler jeg at jeg har mine noe flåsete ord i behold...
Gjest norah Skrevet 25. april 2012 #29 Skrevet 25. april 2012 Nå tenkte jeg ikke fordi boden er så rotete at man ikke kommer til... Jeg tenkte mer på tanken på rotet... Du skjønner, jeg har møtt flere av dem. Bare noe ikke er helt etter plan, så blir det også null sex. Kanskje jeg har sagt noe de ikke likte, gjorde noe de ikke likte... da skal man selvsagt ikke snakke ut om det, men heller benytte det ultimate våpen: SEXNEKT! Neida, dere er selvsagt forskjellige dere også, men snakker man på generelt grunnlag, så føler jeg at jeg har mine noe flåsete ord i behold... Jeg innrømmer mine svin på skogen her. Jeg har jo mange ganger trukket frem min aversjon mot hvite tennissokker, truser, dårlig plate/filmsamling, diktopplesning, ikke gidder stemme ved valg(eller stemmer noe helt avsindig), folk som gnåler ivei om "hvordan kvinner/menn bare ER", kvalmende parfyme, manglende humor og/eller kleine sosiale antenner. Utover det skal det ekstremt godt gjøres å få meg til å skylde på vondt i hodet eller rot i boden om du først er kommet innenfor dørstokken min. Min erfaring er som sagt at endel menn faktisk ikke har den sexlysten de er forventet å ha, det er helt greit - men ikke lur meg til å tro noe helt annet. Om jeg noensinne blir dumpet skal mine en av mine inngangsreplikker på date simpelthen bli; "Om du er en av disse forsiktig misjonær ei gang i uka, si ifra nå så vi begge kan spare oss for fremtidig lidelse". 1
Gjest KateW Skrevet 25. april 2012 #30 Skrevet 25. april 2012 Nå tenkte jeg ikke fordi boden er så rotete at man ikke kommer til... Jeg tenkte mer på tanken på rotet... Det var akkurat det jeg også siktet til, ja. Han orket ikke å pule fordi han måtte rydde i boden.
Gjest Bandit Skrevet 25. april 2012 #31 Skrevet 25. april 2012 Jeg innrømmer mine svin på skogen her. Jeg har jo mange ganger trukket frem min aversjon mot hvite tennissokker, truser, dårlig plate/filmsamling, diktopplesning, ikke gidder stemme ved valg(eller stemmer noe helt avsindig), folk som gnåler ivei om "hvordan kvinner/menn bare ER", kvalmende parfyme, manglende humor og/eller kleine sosiale antenner. Utover det skal det ekstremt godt gjøres å få meg til å skylde på vondt i hodet eller rot i boden om du først er kommet innenfor dørstokken min. Min erfaring er som sagt at endel menn faktisk ikke har den sexlysten de er forventet å ha, det er helt greit - men ikke lur meg til å tro noe helt annet. Om jeg noensinne blir dumpet skal mine en av mine inngangsreplikker på date simpelthen bli; "Om du er en av disse forsiktig misjonær ei gang i uka, si ifra nå så vi begge kan spare oss for fremtidig lidelse". Det var ikke en dum inngang. Lurer på om jeg skal låne den. Men det er kanskje større sjanse for at JEG blir sett på som en overkåt gris om jeg kommer med noe slik... Og ja, jeg forstår godt hva dere mener. Menn skal alltid være klare. De skal alltid ha lyst. Men det er jo ikke slik i det hele tatt. Allikevel må jeg si at jeg føler jeg har ordene i behold. Menn er generelt kåtere enn kvinner. Selv om forskjellen ikke er så stor som vi har fått prakket på oss.
Gjest Bandit Skrevet 25. april 2012 #32 Skrevet 25. april 2012 Det var akkurat det jeg også siktet til, ja. Han orket ikke å pule fordi han måtte rydde i boden. Ikke bra...
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 25. april 2012 #33 Skrevet 25. april 2012 Og de fleste menn hadde sagt ja til å knulle fremmede kvinner hver dag om de kunne. Det tviler jeg meget sterkt på, så unormal kan jeg umulig være. Misforstå meg rett - jeg puler gjerne hver dag selv om dette også er litt overkill, men en ny en hver bidige dag - det høres slitsomt ut.
Arlandria Skrevet 25. april 2012 #34 Skrevet 25. april 2012 Jeg tror egentlig det har mest med tenningsmønster, jeg. Menn tenner fortere, mens kvinner bruker lengre tid. For å bruke meg som eksempel kan jeg fort være in the mood ganske lenge, mens partneren min er mer "av og på". Men så kommer det jo ann på alder, hvordan du passer sammen med partneren, helse osv. Og andre forskjeller
mousepad Skrevet 25. april 2012 #35 Skrevet 25. april 2012 Tror kanskje gutter generelt sett er kåtere iallefall når de er veldig unge, men at det muligens snur etterhvert som de blir eldre, iallefall hvis en skal tro det de guttene jeg har snakket med selv sier om fenomenet om at de får stå av omtrent ingenting når de er rundt 20, mens at dette endrer seg endel når de har blitt litt eldre.
123sport Skrevet 25. april 2012 #36 Skrevet 25. april 2012 jeg føler absolutt at menn er kåtere enn kvinner - eller de viser det hvertfall mye tydeligere!
Pene sko... Skrevet 25. april 2012 #37 Skrevet 25. april 2012 Jeg tror kvinner er minst like kåte som menn generelt sett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå