Gjest helvete Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 vi har muntlig prøve eksamen og vi fordelte oppgavene så vi gjorde litt hver, og så satt vi dem sammen etterpå! men problemet er at jeg klarte å ta samme ark to ganger!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nå har ikke noen i gruppa riktig ark og det står masse informasjon på den!!! og hun ene tok ikke med bøker hjem for hun skulle øve på arket, og han andre sa han ikke hadde pc eller noe så får ikke sendt det til han!! OMG jeg er teknisk sett død nå, jeg kommer til å bli skjefta huden ihjel om to dager når vi skal framføre!! og jeg prøver være snill og grei jeg prøver ikke være slem og ødelegge med vilje alt jeg gjør blir feil uansett, vil bare synke ned i jorda og dø. nå kommer jeg bare til å grue meg til å få all skylda og jeg er veldig følesom person men vet det er min feil men åhh gjore det ikke med vilje
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hele problemstillingen, men disse du studerer sammen med, de bor vel ikke altfor langt unna? Kan du ikke bare hoppe på bussen og levere arket? 1
OhMickey Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Det er bare prøve-eksamen, gjør ingenting og kommer til å gå helt fint. Om det ennå er 2 dager igjen er det jo fortsatt mulighet til å få sendt dem rett ark? Du kan jo omså skrive det som stod på aret over på en melding eller mail og sende det til dems mobiltelefon om data er utilgjengelig. Går uansett fint, er bare prøveeksamen..
otilie Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 send det på mail ja:) eller facebook eller msn eller noe.. hvis han ene ikke har pc, ring han og si at dere kan møtes. så gir du han riktig ark!
Gjest hlvete Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 takk skal prøve forslagene deres men han ene sa tydelig og strengt i dag at han villa alt skulle bli perfekt for han ville ikk møte noen snere..
Gjest studenten Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 takk skal prøve forslagene deres men han ene sa tydelig og strengt i dag at han villa alt skulle bli perfekt for han ville ikk møte noen snere.. For en dust. Han vil garantert møte dg i 2 min enn å pugge på feil ark. Ring på og lever arket og stikk igjen, eller legg d i postkassa 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå