AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde sex for først gang i helgen, og midt under akten kom det plutselig noen RARE lyder nedenfra. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive dem en gang. Det skjedde to ganger rett etter hverandre, og jeg ble veldig flau og avsluttet hele greine. Det var min partners første gang også, og han ble ganske overrasket over lydene. Det var skikkelig flaut. Hva var det for noe og hvordan hindrer jeg at det kommer igjen?
NewYorkNewYork Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det er ikke uvanlig at det kommer luft i skjeden når du har sex, og at denne luften kommer ut igjen som prompelyder. Det er helt normalt og såvidt jeg vet er det ingen ting du kan gjøre med det. Det er heller ingen ting du trenger å være flau over. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Her smiler og ler vi litt når det skjer - ingenting å være flau over i hvertfall! Bare nyt sex´en neste gang 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Huff, men jeg tør ikke komme tilbake på hesten. :gjeiper: Finnes det noen tips eller kjærringråd da? TS
Aldrisur Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Huff, men jeg tør ikke komme tilbake på hesten. :gjeiper: Finnes det noen tips eller kjærringråd da? TS Mener du hesten?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Mener du hesten? Hihi, det var altså en metafor på at jeg ikke tør å ha sex igjen, i frykt for at det skal skje igjen. :/ TS
Aldrisur Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Forsøk å tenke at dette kan skje hvem som helst, og at det ikke er noe spesielt med deg. Jo mer du klarer å slappe av og ikke tenke på det, dess mindre sannsynlig er det at det kommer en fjert. Ta det med en "klype humor"! 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Huff, men jeg tør ikke komme tilbake på hesten. :gjeiper: Finnes det noen tips eller kjærringråd da? TS Nope, dessverre. Dette må du lære deg og leve med, eller ikke ha sex igjen. Skjer ikke hver gang (for meg hvertfall) men innimellom. En ting er hvertfall sikkert, hvis du skal bekymre deg for dette hver gang du skal ha sex så blir sex et kjedelig livs-kapittel for deg, fordi du spenner deg og hele tiden er på allerten for en liten lyd du ikke KAN kontrollere. Sex er både grisete, klissete og mange rare kroppslyder. Og sånn ER det bare! Muse-fis er bare luft. Hvis du tenker på det så er det jo logisk at musa blir full avluft når en kar drar kuken inn og ut lenge... Og den lufta som går inn MÅ ut igjen, for den har ingen andre steder å gå. Og forresten, du kommer sikkert til å slippe en og anne braker fra andre sida under sex også. Det er også helt naturlig, og hvis du og partneren din er trygge på hverandre så ler man litt av det og fortsetter...
Maus Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Jeg registrerer ikke når dama queefer lenger, det er heeeelt naturlig
Gjest Katten. Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 Det er vått, det er trangt, man fører noe inn og ut der nede. Jeg ville blitt mer satt ut om det ikke var noen tegn til lyder nedenfra. 1
Gjest Eurodice Skrevet 24. april 2012 #12 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde sex for først gang i helgen, og midt under akten kom det plutselig noen RARE lyder nedenfra. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive dem en gang. Det skjedde to ganger rett etter hverandre, og jeg ble veldig flau og avsluttet hele greine. Det var min partners første gang også, og han ble ganske overrasket over lydene. Det var skikkelig flaut. Hva var det for noe og hvordan hindrer jeg at det kommer igjen? Jeg misforstod dette. Jeg trodde det var snakk om lyder i etasjen under dere, når du forteller om lyder nedenfra . 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå