Gå til innhold

Tisser skjevt? - jente

Fremhevede innlegg

Gjest gjeest
Skrevet

Ja som overskriften sier. Når jeg går på do, uavhenging av sex eller ikke, så tisser jeg skjevt.

Det er kommet etter at jeg har hatt sex (første gang alså) men nå har det ikke noen sammenheng med sexen? Noen ganger tisser jeg skjevt, andre ganger ikke? Det er veldig irriterende, for jeg må tørke begge lårene etter på, og er redd for å gå på do ute ...

Er dette vanlig, farlig eller noe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjer ofte med meg også, men bare mot en side, har funnet ut at det er for at den ene indre kjønnsleppa er lengre enn den andre og ligger den over den som er mindre, så går tissestrålen skjevt. Ikke så ikke at jeg ikke tør gå på do andre steder enn hjemme. Hvis du har store kjønnslepper, prøv og spre de med fingrene litt før du tisser. Hjelper på meg iallefall. :)

AnonymBruker
Skrevet

Meg over hær, sorry for enormt mye skrive leifer. Gikk litt fort i svingene. Og har ikke sovet i natt ;)

• Liker 1
Skrevet

Skjer av og til meg også, at jeg tisser litt skeivt. Ofte fordi jeg pleier å sitte helt på kanten av toalettet, siden jeg synes toalett er litt ekle :P

Men vet at om jeg setter meg helt tilbake på setet (slik de er laget for å sittes på) så tisser jeg "beinere". litt krunglete forklart. Men er nok ikke helt uvanlig, kommer jo som nevnt over her litt ann på størrelsen på kjønnslepper, hvordan området rundt ser ut, hvordan du sitter osv.

Vil tro at eneste måten å endre på dette på, om sittestillinger ikke funker, er kosmetisk inngrep. Unødvendig stor operasjon for ett bittelite problem :) Du får lære deg å "styre den" :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så om dette på enten "The Doctors" eller "Dr. Oz" for en tid tilbake. Da ble det sagt at det kunne ha med anatomien din å gjøre, altså hvordan urinrøret ligger.

Dette skjer forøvrig med meg også. Min løsning er å alltid ha intimservietter tilgjengelige, slik at jeg kan tørke eventuelt "søl". Et tips om du er ute, er å gå på toaletter hvor det er en håndvask inne i båsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...