Gå til innhold

Utbrenthet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sukk..... Jeg er litt smådeppa nå. Jeg hadde en kraftig forkjølelse, og nå er kroppen min helt ødelagt igjen. Jeg var på vei til å bli bedre. Jeg hadde tatt ett skritt fram, og har nå tatt to skritt tilbake.... Kan ikke noen fortelle meg hvordan de har stablet seg på beina? At det har gått bra igjen...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Masse ro, hvile og tålmodighet, og så forsiktig opptrening etterhvert. Det fungerte for meg. Google aktivitetsavpasning. Det brukes av folk med ME, men er også veldig nyttig for utbrente. Husk at du kan ikke regne med å komme opp på det samme energinivået som du hadde før du ble utbrent. Men hvis du er flink til å lytte til kroppen så kan du nok komme opp på 70-80% av ditt tidligere nivå.

AnonymBruker
Skrevet

Masse ro, hvile og tålmodighet, og så forsiktig opptrening etterhvert. Det fungerte for meg. Google aktivitetsavpasning. Det brukes av folk med ME, men er også veldig nyttig for utbrente. Husk at du kan ikke regne med å komme opp på det samme energinivået som du hadde før du ble utbrent. Men hvis du er flink til å lytte til kroppen så kan du nok komme opp på 70-80% av ditt tidligere nivå.

Masse ro, hvile og tålmodighet? Tja. Masse ro og hvile med ett barnehagebarn i huset? Tja. Tålmodighet? Tja. Tålmodighet til å bli bedre til det? Tja. Jeg prøver å lytte til kroppen min, men jeg sliter litt. Det var derfor det var så godt å få tatt det ene skrittet framover for ting begynte å ordne seg igjen. Sukk. Jeg er litt smådeppa.

Jeg skal google aktivitetsavpasning. Tusen takk for hjelpen!

Jeg håper å komme meg delvis på beina igjen, bare sånn at ting går rundt igjen. Jeg trenger ikke samme energinivå som før. Jeg var før supermann, så det er helt greit.

Hilsen TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...