AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Når jeg ser på min Facebook-profil i vinduet hvor det står "Venner", så er det bilder av 6 av vennene mine. Hvorfor er det akkurat disse det er bilde av? Når jeg refresher siden så kommer det nye opp, men når jeg refresher igjen så er det tilbake til mange av de som var der først.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Trolig de du har flest felles venner med, eventuelt de du har likt flest innlegg fra.
Envy Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Har hørt teorier om at dette er de som besøker profilen din/liker dine ting oftest, men aner egentlig ikke. Tror det er ganske random.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Har hørt teorier om at dette er de som besøker profilen din/liker dine ting oftest, men aner egentlig ikke. Tror det er ganske random.. Det er ikke random, det er helt sikkert, for det er gjerne de samme som er der! Noen av dem har jeg hatt en del PM-kontakt med.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Det var random før, men nå tror jeg det viser hvem som er innom profilen din.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Gjorde et forsøk nå. Ut av mine 665 venner, er det de samme 15 som kommer opp igjen og igjen. Jeg trenger bare refreshe et par ganger, så er mange av de samme som var der til å begynne med, tilbake igjen. Noen sier at Facebook viser deg hvem som du har mest kontakt med, med likes, felles venner, bilder, osv. Men det stemmer ikke. Av de 15 personene, er det bare 11 jeg har jevnlig kontakt med. Fire av dem vet jeg ikke om jeg engang har besøkt. Det må i så fall være år og dag siden. Det har altså ikke med interaction å gjøre, og det er ikke random. Så hva er det? Mest sannsynlig er det de som klikker ofte innom profilen din. Og noe som får meg til å mistenke dette i enda større grad: En av de fire vet jeg at er interessert i meg.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Og i så fall er det jo et privacy problem. Sett at eksen din stadig er innom profilen din og snoker. Ikke bare kan du se det, men alle vennene dine også. Jeg synes Facebook burde opplyse om hvordan funksjonene deres virker. Hva har de å tjene på å skape mistro? 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Oops. Jeg er visst i friend boxen til en jeg har en crush på og stadig klikker innom, men aldri har hatt interaction med
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Men jeg vet at en venninne av meg er forelska i en fyr, og innom profilen hans 100 ganger daglig. Hun sier det selv, at hun er innom der støtt, hun bare måå dere vet #denfølelsen. Han har riktignok den gamle profilen, men når jeg går inn på hans profil står ikke hun blandt de som kommer frem. Men når HUN går inn på profilen hans, kommer hun opp.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Jeg klikker også innom en jeg er litt betatt av. Hvordan tror dere det blir mottatt om det vekkes mistanke om at jeg er på besøk? Er det turn-on eller turn-off?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå